7e speelronde

Simon

Administrator
Forumleiding
Tevreden met het punt, maar Excelsior heeft vandaag weer dramatisch staan(!) te verdedigen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Enige wat je Feyenoord kunt verwijten is dat het te lang spannend bleef. Enige dissonant is Van der Heijden. Voor de rest een prima Feyenoord gezien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Boy de Jong moet wel een hele slechte keeper zijn als hij 3e keus is achter Van der Hart en Begois.

Boy de Jong is vooral erg klein voor een keeper. Zijn keepersskills zelf zijn geloof ik wel ok. Op een bepaald moment moet dat ten opzichte van Van 't Hart dat toch de doorslag geven.

Verder was ik wel tevreden over hoe Feyenoord voor de dag kwam. Grote dissonant was inderdaad Van der Heijden. Verder mag Vejinovic op sommige momenten wel wat agressiever/actiever zijn. Daarnaast vielen Elia en Gustafson wat terug qua niveau. Al werd dat direct gelogenstraft door Elia met zijn goal. Kramer voetbaltechnisch weer prima en een uitstekende bliksemafleider bij de goal van Kuyt.

Wel hands. Alleen niet met opzet dus van mij had geel niet gehoeven.

Ik kan er mee leven als je de goal eerst claimt.

Afgelopen. 3-3.

Mooi, nuttig puntje voor Excelsior.
 

De Groene Scout

Well-known member
Het toetje is begonnen. Volgens mij hebben de Roda-supporters de eerste 10 minuten gemist, die kwam ik net onderweg nog tegen.
Hup Twente!!!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Elia, man man man. Wat een drive, wat een versnelling. Mist alleen wel af en toe het overzicht, maar dat is bekend. En dat wordt ook gecompenseerd met de voortdurende dreiging die er van hem uit gaat en de ruimte die er daardoor ook voor anderen ontstaat.

Verder vond ik Kuyt vandaag uitstekend spelen. Man of de match, wat mij betreft. Prima goal, maar daarnaast ook super balvast en goed in de combinatie met de eveneens uitstekend spelende Karsdorp.

Ik vond Gustafson ook erg goed, al viel hij inderdaad op het laatst een beetje terug. Maar fijn dat we daar (nummer 10) nu eindelijk weer iemand hebben die daadwerkelijk kan voetballen. Hij mag nog wel ietsje brutaler worden, maar de man heeft een uitstekende techniek en inzicht.

En ja, ik ga door het stof. Kramer doet het boven al mijn verwachting goed. Hij is inderdaad beter dan Te Vrede.

Fijn dat er nu eindelijk wat lijn in het spel komt. Hier kunnen we op voortborduren. Al moet Van der Heijden er nog wel uit voor Botteghin.
 

de waan

Well-known member
Dan wordt het nu toch wel tijd dat Twente gaat inzakken en een paar tegentreffers incasseert.
 
Bovenaan