7e speelronde

SanMark.

Well-known member
Haha...

Sowieso zit ik me nu af te vragen wie de laatste broers in 1 team in de eredivisie zijn geweest.

Bij Ajax had je de broertjes De Boer, maar er zal na 1998 echt nog wel een andere broercombinatie in de eredivisie zijn geweest.

De Nooijer ?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerlijke overwinning zeg. ADO kreeg de eerste kans, maar daarna heerste Heerenveen. Goed spel via de vleugels, de bal steeds snel heroverd en goede pressie. Helemaal niks meer weggegeven en drie keer scoren in een uitduel.
Wat is die Zeneli ook een heerlijke speler. Die speelde die Beugelsdijk, tot diens frustratie, ook een paar keer helemaal scheel.
Nu wordt het tegen PSV wel erg interessant volgende week. Kan ook zomaar finaal de mist ingaan, maar de wedstrijden van Heerenveen zijn in ieder geval weer zeer de moeite waard.


Wat is die Schaars trouwens goed zeg. Echt een topaanwinst.
 

Abubakari

Well-known member
Wat is die Ziyech trouwens goed zeg. Echt een topaanwinst.
Die hadden ze gewoon vorig jaar al moeten halen en Gudelj lekker bij AZ laten blijven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
7e speelronde

Komt dus best vaak voor. Volgens mij hebben twee van de drie gebroeders Elm op een bepaald moment samen voor AZ gespeeld.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Saaie pot tussen NEC en Willem II. De thuisploeg is wel iets beter.

Wat een bende trouwens daar in Nijmegen. Wordt eerst technisch directeur Hoekman ontslagen omdat hij ruzie maakt met het bureau Futuralis, zegt afgelopen week Futuralis zelf de samenwerking met NEC op. Hebben ze straks helemaal niemand meer die zich met het technisch beleid bezig houdt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben wel benieuwd of vakx verwacht dat Hendrix dit seizoen nog speeltijd gaat krijgen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Twente zo met ongeveer Jong Twente aan de aftrap:
Marsman; Van der Lely, Bijen, Thesker, Trajkovski; Van der Heyden, Jensen, Klich; Yeboah, Unal, Celina
 

De Groene Scout

Well-known member
Vitesse met een ervaren ploeg:
Room; Leerdam, Van der Werff, Kashia, Kruiswijk; Foor, Baker, Nakamba; Tighadouini, Van Wolfswinkel, Rashica.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb trouwens wel genoten van Ajax. Jammer dat Traor? zo ego?stisch was, maar er zat wel veel voetbal in. Ben benieuwd of ze dit ook donderdag kunnen laten zien, want PEC was na de 3-1 ook wel een tegenstander met gebroken moraal.

Ziyech en Klaassen met daarachter een controleur. Dat moet Bosz nooit meer veranderen, net als Dollberg in de spits. Wat een goede speler is dat zeg.
 

Batigoal

Well-known member
Ziyech was fenomenaal. Nu al de beste Ajacied. En Traor? op rechts was een verademing. Eindelijk zie je wat hij kan brengen met zijn dribbel.
 

Janssen

Well-known member
Ik heb trouwens wel genoten van Ajax. Jammer dat Traor? zo ego?stisch was, maar er zat wel veel voetbal in. Ben benieuwd of ze dit ook donderdag kunnen laten zien, want PEC was na de 3-1 ook wel een tegenstander met gebroken moraal.

Dat dus. Ik heb in de eerste 60 minuten geen enkele uitgespeelde kans gezien, die kwamen pas na de 3-1 en toen er bij Zwolle een aantal moeite kregen met rechtop blijven staan.
 

Batigoal

Well-known member
Von Haacke en Ofosu zijn wel aardige spelers, maar het is me toch een potje armoedig. Met die lange Nigeriaan in de spits i.p.v. Mayi is NEC er nog op achteruit gegaan ook. Maar ja, een huurling van grote ploeg Liverpool dus die zal wel moeten spelen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik ben blij met de vooruitgang bij Ajax qua spel, maar het lek is nog zeker niet boven. Met de corners van Ziyech hebben we nu een mooi extra wapen, maar het is geen toeval dat je zowel gisteren als woensdag voor die hoekschoppen het verschil niet maakt in het veldspel. Toen we op voorsprong stonden, toen ging pas ook het veldspel echt lopen. Nu dus de taak om het veldspel ook bij een gelijke stand op dat niveau te krijgen.

Een Ziyech moet je op het middenveld laten staan en wellicht Riedewald weer naar achteren voor Viergever. Voor de rest staat het wel aardig. Ben benieuwd wat we donderdag krijgen met een schorsing van Ziyech. Zal het spel dan weer stroperig worden of heeft Ajax zich echt ontwikkeld de afgelopen 2 wedstrijden, dat het ook zonder Ziyech kan? Gudelj zal wel weer spelen neem ik aan.
 
Bovenaan