31e speeldag

JMD

Well-known member
Ooit waren het de uitduels die PSV de das omdeden in de titelstrijd, dat was zeker in de Ruttenjaren en het Advocaatjaar het geval...

Dit seizoen zijn het vooral de thuisduels die ons de titel gaan kosten.
 

JMD

Well-known member
Wie moet die anders daar zetten?
Er is er geen beter inderdaad... Maar dan mag ik hem nog wel slecht vinden. Volgend jaar maar zorgen dat er een goede backup staat.
Enige positieve aan Brenet is dat ie zowel op LB als RB kan spelen.
 

Jozsef

New member
Ooit waren het de uitduels die PSV de das omdeden in de titelstrijd, dat was zeker in de Ruttenjaren en het Advocaatjaar het geval...

Dit seizoen zijn het vooral de thuisduels die ons de titel gaan kosten.

Winst tegen Ajax was ook voldoende geweest, in een kolkend Philips stadion. Jullie komen straks echter 2 punten tekort. Om gek van te worden lijkt me.
 

JMD

Well-known member
Winst tegen Ajax was ook voldoende geweest, in een kolkend Philips stadion. Jullie komen straks echter 2 punten tekort. Om gek van te worden lijkt me.
Een gelijkspel was zelfs al genoeg geweest, dan hadden we 1 punt voor gestaan.

Wat ik vooral erg vind is dat we dit jaar staan als een huis, alleen te vaak onnodig de punten verspeeld hebben, zeker tegen de op papier kleine ploegen, dat begon al met die belachelijke goal van Hansen in de 1e speelronde. Alles wat vorig jaar mee zat zat begin dit seizoen tegen, waar alles vorig jaar net goed viel, viel het toen net fout. (zie die pot tegen ADO, tegen Excelsior, tegen Willem II) En dat terwijl we ongeveer net zoveel punten hebben als vorig jaar. Maar Ajax is gewoon stukken beter (zeker qua punten, en vaak ook wel qua spel) dan vorig jaar.

Het is om gek van te worden ja, je hoopt continu op de ineenstorting van Ajax, en het gebeurt maar niet. In 1 week hebben we het weggegeven.


Dit dus ook: langste serie uitzeges sinds 1988...
 

stc

Well-known member
Gelukkig heeft PSV de 0 gehouden en gewonnen. Hopelijk verspeeld Ajax punten morgen.
 

JMD

Well-known member
Tot nu toe komen mij fabels al een aantal jaren uit qua spelers.
Omdat je het met Depay 1x goed had wil dat niet zeggen dat het vaker gebeurt...

Overigens, als je Depay nu in Engeland ziet schutteren is hij toch ook weer niet zo goed...
 

gevegt

Well-known member
Die Brenet is echt zo slecht...

Omdat je het met Depay 1x goed had wil dat niet zeggen dat het vaker gebeurt...

Overigens, als je Depay nu in Engeland ziet schutteren is hij toch ook weer niet zo goed...
Dat laatste slaat natuurlijk weer nergens op.
Je vergeet Willems, Bruma en Hendrix.

Kun je mij eigenlijk ook aangeven wat de zwakke kanten zijn van Pr?pper?
 

stc

Well-known member
Mocht Hendrix Vitesse missen en Guardado ook deze wedstrijd missen, dan gaat PSV misschien een probleem hebben.
 
Bovenaan