28e speelronde

JMD

Well-known member
De eindstreep van de competitie komt in het zicht, en na komend weekend kan er zo maar een voorbeslissing zijn gevallen in de titelstrijd. Als PSV zondagmiddag laat Ajax verslaat hebben de Eindhovenaren 4 punten voorsprong en is dat een klein voorschot op de 23e landstitel. Buiten die topper staat er komend weekend genoeg ander moois op het programma: zo is er met Cambuur - Roda een onvervalste degradatietopper, gaan Feyenoord (tegen De Graafschap in de Kuip) en AZ (op bezoek bij Twente) verder met hun strijd om plaats 3 en hebben Excelsior (bij Utrecht) en Willem II (bij PEC) op papier lastige uitduels in hun degradatiestrijd.

Voor PSV - Ajax is een apart topic, http://www.devoetbalkantine.nl/showthread.php?1232-PSV-Ajax-topper-op-Palmpasen

Vrijdag 18 maart
FC Utrecht - Excelsior (20.00)

Zaterdag 19 maart
SC Heerenveen - Heracles Almelo (18.30)
Feyenoord - De Graafschap (19.45)
PEC Zwolle - Willem II (19.45)
SC Cambuur - Roda JC (20.45)

Zondag 20 maart
FC Twente - AZ (12.30)
FC Groningen - Vitesse (14.30)
ADO Den Haag - NEC (14.30)
PSV - Ajax (16.45)
 

DeftonesJP

New member
Zin in zondag maar tegelijkertijd bedenk ik me dat onze vrienden van der Hoorn en Viergever PSV tegen moeten gaan houden. Een ding is zeker; er moet een hoop bier ingeslagen worden voor die dag.
 

Mommiej

Well-known member
Bij PEC keren Becker, Dekker en Nijland terug in wedstrijdselectie morgen, dan heeft PEC zowaar 4 a-veldspelers op de bank zitten. Verder verwacht Jans in april ook nog Hebling en Thomas terug (en wie weet wanneer Saymak en Karagounis weer wedstrijdminuten kunnen maken nu ze ook weer wat meetrainen met groep)
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Mooie open wedstrijd zo, maar daardoor vrees ik wel voor Excelsior dat we het laatste doelpunt van de avond nog niet hebben gezien.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Zo, wat een kansen zeg. Excelsior had al lang weer op voorsprong moeten staan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat is die Muyters toch een slechte keeper. Kost je gewoon punten dit. Zo onnodig.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Wat is die Muyters toch een slechte keeper. Kost je gewoon punten dit. Zo onnodig.
Muyters is een prima keeper, hij heeft de afgelopen weken juist goed staan te keepen en zeker vorige week de overwinning binnengehaald. Als hij het hele seizoen onder de lat had gestaan, had Excelsior nu zeker meer punten gehad.
 

gevegt

Well-known member
Voor de 12133142319u89x. Blijf gewoon staan keeper als je een strafschop tegen krijgt.
 

JMD

Well-known member
Heerenveen - Heracles 0-1
Dat seizoen van de Friezen gaat als een nachtkaars uit.
 

JMD

Well-known member
Dilemma zometeen, Cambuur - Roda. Ik wil dat De Graafschap niet rechtstreeks degradeert en dat Roda PO gaat spelen...

Hup gelijkspel dan maar
 
Bovenaan