Al negen penalties tegen. 1 per 3 wedstrijden dus. Bietje veul
Kuiken. Misschien wat minder domme overtredingen maken in de zestien.
AZ is zichzelf weer tegen de topclubs.
Wat je zegt ben jezelf!schijtlul
Hup AZ!
Wat je zegt ben jezelf!
Kuiken. .
AZ is zichzelf weer tegen de topclubs.
Flikker lekker op kutjood.Na 6-0, 5-0 en 4-1 zou je toch een toontje lager mogen zingen overjarige kut Fries!
Die de Ligt is tijdens een interview een verademing. Alleen daarom moet hij aanvoerder blijven.
Zegt Hugo Borst nu ook op NPO1. Hij ziet 'm als de aanvoerder van Oranje, voor de komende 10 jaar. Denk inderdaad dat Joel z'n Ajax-captainband voor altijd kwijt is.
Ten Hag wordt nu dus officieel niet meer serieus genomen. Younes weigert in te vallen. Lachwekkende redenering ook van Ten Hag dat hij Younes wilde belonen met een invalbeurt in de 90e minuut.
Wel interessant als ze de heren de kleedkamer gaan opzoeken. De lichaamstaal, de blikken, wegwerpgebaren. Dat zou ik allemaal willen zien als ik een vorkje aan het prikken ben in die tunnel.
Die wil ik er toch niet bij hebben, dus dat probleem is opgelost.:duim:
Niet dat hij veel kans zou maken, maar Younes kan nu dus definitief een selectie voor Die Adler vergeten.
Die wil ik er toch niet bij hebben, dus dat probleem is opgelost.
We zijn het eens.
Hup AZ!
Ten Hag wordt nu dus officieel niet meer serieus genomen. Younes weigert in te vallen. Lachwekkende redenering ook van Ten Hag dat hij Younes wilde belonen met een invalbeurt in de 90e minuut.