27e speelronde

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een intens matige wedstrijd. Beide ploegen verdienen op basis van dit spel allebei niet om volgend seizoen Europees te spelen.

Het Vitesse met alle nieuwelingen tegen Southampton toonde veel meer vastigheden en goede spelpatronen dan deze beide elftallen. Maar gelukkig blijft Van Bronckhorst nog een jaartje en krijgt Vitesse waarschijnlijk Erka zijn grote vriend Van der Looi als nieuwe trainer.

Tsja, maar wie zou dat dan op PSV en Ajax na wel verdienen?

Als je alle Europese avonturen op een rijtje zet, dan kan je het beste AZ Europa in sturen. Ook deze competitie speelt AZ weer prima voetbal. Ik denk dat ik in elf jaar seizoenkaarthouderschap nog nooit zo'n ongelooflijk slecht voetballende ploeg heb gezien als dit Feyenoord. Het is eigenlijk iedere week kut. Behalve tegen SC Heerenveen en twee keer tegen PEC.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Kuijt geel... Slim. Mist nu Feyenoord - De Graafschap. Dat zou de ploeg ook wel zonder hem moeten af kunnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kuijt geel... Slim. Mist nu Feyenoord - De Graafschap. Dat zou de ploeg ook wel zonder hem moeten af kunnen.

Ik denk dat we elke wedstrijd wel zonder Kuyt kunnen. Want Kuyt voegt sinds de winterstop helemaal niets meer toe aan dit elftal.
 

JMD

Well-known member
Ik denk dat we elke wedstrijd wel zonder Kuyt kunnen. Want Kuyt voegt sinds de winterstop helemaal niets meer toe aan dit elftal.

We zullen het zien volgende week...

Hij wil bijtekenen begreep ik. Niet zo gunstig dus, volgens jou?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
We zullen het zien volgende week...

Hij wil bijtekenen begreep ik. Niet zo gunstig dus, volgens jou?

Van mij mag 'ie bijtekenen, mits hij zich als een normaal selectielid gedraagt en we een trainer hebben die gewoon de beste 11 op durft te stellen, in plaats van standaard een plaats voor Kuyt in te ruilen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van mij mag 'ie bijtekenen, mits hij zich als een normaal selectielid gedraagt en we een trainer hebben die gewoon de beste 11 op durft te stellen, in plaats van standaard een plaats voor Kuyt in te ruilen.

Dan kunnen we een jaartje overslaan. Van Bronckhorst blijft en volgend jaar wordt het gewoon weer een kut seizoen.
 
Bovenaan