24e speelronde

Eef de Kip

Well-known member
Gelukkig in de samenvatting duidelijk te zien dat er niets aan de hand was met Huntelaar. Ik twijfelde nog even vanmiddag maar dat was dus nergens op gebaseerd. Zou al lachwekkend zijn al zo'n duel al geel op zou leveren. Prima beslissing van Blom dus.
 

JMD

Well-known member
Gelukkig in de samenvatting duidelijk te zien dat er niets aan de hand was met Huntelaar. Ik twijfelde nog even vanmiddag maar dat was dus nergens op gebaseerd. Zou al lachwekkend zijn al zo'n duel al geel op zou leveren. Prima beslissing van Blom dus.
Als dit niks is dan is dat van Lozano ook niks.

Maar goed, zoals Pascallovic en ik vanmiddag al zeiden: het verschil bij de NL scheidsen is te groot in wat wel en niet mag. Als Higler hier had gefloten was dit rood voor Huntelaar geweest en Blom had gisteren Lozano geen rood gegeven. Dat moet niet kunnen. Het zijn identieke situaties, dat moet ook identiek bestraft worden.
 

Maasveld

Well-known member
Achteraf gezien moet ik Eef wel gelijk geven. Van Polen kietelt Huntelaar heel geniepig onder de oksel, waardoor zijn arm naar achteren schiet.
 

Joost

Well-known member
Gelukkig in de samenvatting duidelijk te zien dat er niets aan de hand was met Huntelaar. Ik twijfelde nog even vanmiddag maar dat was dus nergens op gebaseerd. Zou al lachwekkend zijn al zo'n duel al geel op zou leveren. Prima beslissing van Blom dus.

Het zijn identieke situaties en gewoon allebei rood. Dit heeft niets met wegduwen te maken maar is een bewuste zwieper met je arm naar achteren.
 

Abubakari

Well-known member
Sjongejonge wat matig weer.

Huh? Vrijwel niks weg gegeven en veel kansen gecree?rd, met een beetje scherpte win je met 0-5. Ik vond ze vandaag prima spelen. Maar ??n minpunt, te weinig scherpte in de afwerking.

@ JFK:
Tagliafico geeft een keer geen assist en gelijk is het niks meer? Ik zeg het maar even, maar idioten als gevegt en Janssen zijn het nu met je eens. Nou dan weet je het wel.
Tagliafico is een geweldenaar. Weet je het even.

Huntelaar/Lozano was duidelijk verschil, zei van Polen ook. Huntelaar rukte zich los in een duel (woorden van van Polen), Lozano slaat zijn tegenstander moedwillig voor de bek.

HUP AJAX! HUP FEYENOORD!
 

Eef de Kip

Well-known member
Haha, een slaande beweging nog wel. Hij rukt zich los waarbij z'n arm naar achter gaat

Als dit niks is dan is dat van Lozano ook niks.

Sorry maar met Blom bedoelde ik Higler als scheidsrechter vanmiddag. Lozano vond ik trouwens niet identiek maar goed, was mi ook geen rood.
 

ElSimao

Active member
Huntelaar is best wel een behoorlijke klootzak, die overal mee wegkomt omdat ie er zo lief / autochtoon uitziet. Had ie het uiterlijk van Ziyech, zou ie heel anders beoordeeld worden.Ik mag m overigens wel, maar ik vind hem wel wat matig weer de laatste tijd.

Was het rood? Ach, misschien wel, maar goed, die PEC'er mag ook best zn handjes thuishouden. Peg maar iemand anders.
 

Abubakari

Well-known member
Goed om te lezen dat je iemand op z'n bek mag slaan als je wordt vastgehouden.

Nee, dat mag niet >>> zie Lozano en de gezwollen lip van Woudenberg.

Je mag je wel ietwat wild losrukken als je wordt vastgepakt >>> zie Huntelaar en van Polen die niks mankeerde en zelf ook zei dat er niks aan de hand was.
 
Bovenaan