24e speelronde

Max

Administrator
Forumleiding
Daarnaast is Roda JC onwijs bevoordeeld door de ballenjongen. Zal wel Limburgs smeergeld/snoep achter zitten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zie dat Joost het over de overtreding van Swinkels i.p.v. op Swinkels had.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Best een prestatie van Roda JC om twee keer niet van Feyenoord te winnen in een serie van negen wedstrijden van Feyenoord waarin Feyenoord de rest stuk voor stuk heeft verloren.
 

SanMark.

Well-known member
Best een prestatie van Roda JC om twee keer niet van Feyenoord te winnen in een serie van negen wedstrijden van Feyenoord waarin Feyenoord de rest stuk voor stuk heeft verloren.

Ja maar dat lag dus aan de scheids. Want die houd van de kleur geel . En helaas speelde Roda daar niet in.
 

Joost

Well-known member
100% gele kaart als je iemand zo vasthoud. Maar als je daar de discussie over aan wilt gaan.

Het gaat in dit geval om het gehele beeld van de wedstrijd. Liesveld was niet consequent in het uitdelen van gele kaarten. Kuyt had voor het met gestrekt been inkomen ook geel moeten krijgen bijvoorbeeld. Uiteindelijk is iedereen hier ook gewoon heel blij dat Elia in de laatste minuut de bal onderkant lat schiet en dat Liesveld vlak daarna niet meegaat in het theater van Kramer. Zeker in de Kuip willen scheidsrechters daar wel graag voor fluiten.

Ik moet even bijkomen van die 1ste alinea. Zo'n grote eierschaal wordt me toch even teveel.

Daar staan we om bekend he :)

Wat mij stoort is dat alle aandacht rond de wedstrijd alleen maar naar Feyenoord is gegaan. Dat het overgrote deel van de media-aandacht richting Feyenoord gaat is logisch gezien de situatie maar ?lle is overdreven. Zowel Studio Sport als Fox Sports liet na afloop geen seconde interview met iemand van Roda zien. De commentator die Fox had neergezet blonk ook niet uit in objectiviteit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
24e speelronde

Ik had eerlijk gezegd ook geen idee wie er tegen Feyenoord speelde. Ik ken natuurlijk Swinkels en die Poepon kwam mij bekend voor, maar wie die nieuwe Ciss? nou weer was. De shirtjes kwamen mij ook al niet bekend voor.
 

Batigoal

Well-known member
Ik had eerlijk gezegd ook geen idee wie er tegen Feyenoord speelde. Ik ken natuurlijk Swinkels en die Poepon kwam mij bekend voor, maar wie die nieuwe Ciss? nou weer was. De shirtjes kwamen mij ook al niet bekend voor.

Feyenoord had blijkbaar net zo slecht het huiswerk gedaan, anders hadden ze wel op die Ngombo gelet. Handig spelertje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord had blijkbaar net zo slecht het huiswerk gedaan, anders hadden ze wel op die Ngombo gelet. Handig spelertje.

Zo verdedigen we eigenlijk iedere wedstrijd. Zou betekenen dat we nooit ons huiswerk doen.
 
Bovenaan