24e speelronde

JMD

Well-known member
Komend weekend staat de 24e speelronde op het programma. Afgelopen speelronde speelden Ajax, Feyenoord en PSV uit, dit weekend spelen ze allen thuis. Waar Ajax en Feyenoord ploegen ontmoeten die strijden tegen degradatie ontvangt PSV de nummer 3 Heracles, dus zou je kunnen spreken van een topper. Verder een Gelderse derby in de vorm van De Graafschap - Vitesse en moet de nieuwe nummer laatst op bezoek bij de ploeg die een paar weken terug nog in degradatienood was, FC Twente. AZ kan thuis tegen FC Groningen een aanval doen op plaats 3 in de wetenschap dat Heracles later die avond bij PSV speelt.

Vrijdag 19 Februari
ADO Den Haag - PEC Zwolle (20.00)

Zaterdag 20 Februari
AZ - FC Groningen (18.30)
PSV - Heracles Almelo (19.45)
SC Heerenveen - NEC (19.45)
FC Twente - SC Cambuur (20.45)

Zondag 21 Februari
De Graafschap - Vitesse (12.30)
Ajax - Excelsior (14.30)
FC Utrecht - Willem II (14.30)
Feyenoord - Roda JC (16.45)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik weet het nog niet. De actie is op zich wel ludiek en de diverse fansites roepen op om vooral geen vuurwerk mee te nemen en/of geweld te gebruiken. Een vreedzame protestmars dus. Daar ben ik niet op tegen. En bovendien vind ik ook dat er wat moet gebeuren. Dus wie weet loop ik wel mee.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Een vreedzaam protest bij Feyenoord. Ik moest even lachen. Met alle respect voor het gros van het legioen, maar dat gaat 'm gewoon niet worden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een vreedzaam protest bij Feyenoord. Ik moest even lachen. Met alle respect voor het gros van het legioen, maar dat gaat 'm gewoon niet worden.

Ik denk dat het wel goed komt. In alle vooraankondigingen wordt nadrukkelijk verzocht om geen geweld te gebruiken.
 

fr-keff

Active member
Bel de glaszetter maar alvast voor maandagmorgen... :oops:

Ohnee, het maasgebouw is tegenwoordig een stuk beter beschermd met dat nieuwe hek.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Een speler van Roda JC heeft een Aziatische bende aangeboden om aanstaande zondag in de Kuip van Feyenoord te verliezen. Het voorstel is door de criminelen echter geweigerd. Matchfixer Wilson Raj Perumal: “Het afgesproken resultaat moet wel haalbaar zijn, anders heeft het geen zin.”

(van De Speld, maar wie twijfelde er?)
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als Heerenveen zaterdag niet wint, dan mogen we wel concluderen dat het seizoen verloren is. Mochten we wel winnen, dan doe je ook zomaar weer mee. Zo dicht staat het bij elkaar.
 
Bovenaan