Nog een tip voor de heren:
Torres - Sprinter (2015)
http://www.discogs.com/Parkay-Quarts-Content-Nausea/release/6499163
Parkay Quarts – Content Nausea
Label:What's Your Rupture? – WYR0714
Format:Vinyl, LP
Country: US
Released: 06 Jan 2015
Genre: Rock
Style: Indie Rock
Maar je hebt deels gelijk, hij staat (op discogs) ook met de releasedatum 2 december 2014.
Maar ik heb dus die met de releasedatum 6 januari 2015.
De nieuwste Parquet Courts komt in elk geval wel uit 2015, vorige maand uitgekomen, maar haalt de lijst niet. Instrumentaal (al is dat voor mij op zich geen probleem) en volgens mij bedacht en opgenomen toen ze stoned & starving waren, voegt niks toe wat mij betreft, soms moet je niet alles uit willen brengen.
Verbazingwekkend hoe Light Up Gold zo opgepikt werd.
En het leverde ze spontaan een plek op alle grote Europese festivals op. Het is mij live te zeer een muur van geluid, kan er niet veel mee maar misschien ook gewoon niet (meer) mijn stijl.
Vreemd dat ik de The Decemberists nergens tegenkom op lijstjes, pas 1 keer.
Tja, die ben ik een beetje uit het oog verloren nadat hun laatste werk me minder kon bekoren. Na The Crane Wife ben ik afgehaakt, daarvoor heb ik alle platen.
Dat kan, als je tijd over hebt wil ik je toch vragen een keer naar deze cd ''What a terrible world,What a Beautiful world'' te luisteren en anders toch zeker een keer ''The King is Dead''.
Kurt Vile vond ik toch wat te vrijblijvend uiteindelijk. Hij heeft een jamsessie van zichzelf opgenomen zo lijkt het.
Wel lekker voortkabbelend album maar wordt nergens echt spannend.