Nee, dus het eerste team op een WK dat dus een duel met 4 doelpunten wint en verliestZullen niet veel landen op een toernooi een duel met 5-1 gewonnen en verloren hebben…
Nederland-Spanje 5-1Net als precies 28 jaar terug (ook toen een zaterdagavond, ik vierde het slagen voor mijn HAVO (samen met mijn zus die ook geslaagd was) voor familie) 5 goals in een WK duel voor NL, toen tegen Zuid Korea (toen met de familie gekeken)
Ai Summerville
Als je puur naar de mogelijke zaken kijkt nog niet, als bv Tunesië van Japan wint en NL verliest van Tunesië en Zweden wint van Japan dan wordt NL 3e (naw wel genoeg voor een van de beste nummers 3)Is Nederland eigenlijk al zeker van volgende ronde en is het zeker dat ze nu al bij eerste 2 staan?
Ja. Ook al wordt je derde. Volgende ronde wordt zwaar. Marokko, Brazilie of Mexico.Als je puur naar de mogelijke zaken kijkt nog niet, als bv Tunesië van Japan wint en NL verliest van Tunesië en Zweden wint van Japan dan wordt NL 3e (naw wel genoeg voor een van de beste nummers 3)
Maar Tunesië is natuurlijk gewoon een duidelijke zege voor NL normaal gesproken (a.s. vrijdagochtend vroeg om 1.00), dus top 2 is wel zeker, en kans op groepswinst is best groot.
Mocht Nederland 1e worden dan spelen ze vroeg op dinsdag 30 juni (03.00), in Monterrey. Bij 2e in de groep op maandag 29 juni om 19.00.