Tegen dit soort landen is hij echt heel handig, of dit ook kan tegen landen als Spanje en Frankrijk weet ik niet…Brobbey is de oplossing, die blijft dit WK onze spits lijkt mij
Tegen dit soort landen is hij echt heel handig, of dit ook kan tegen landen als Spanje en Frankrijk weet ik niet…
Wie scoorde het 1ste doelpunt op een wk?Doelpunt nummer 100 van Nederland op het wk.
Wie scoorde het 1ste doelpunt op een wk?
Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
Kick Smit in 1934 tegen ZwitserlandWie scoorde het 1ste doelpunt op een wk?
Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
Memphis sowieso niet meer, ik zou tegen die landen malen opstellen in de spitsNee maar daar heb ik wel begrip voor als het tegen de echte toplanden niet lukt want die hebben gewoon betere voetballers en bredere bank.
Maar tegen alle landen daaronder...
en wie anders? Malen kan zijn snelheid zo ook heel goed gebruiken en Memphis is af.
Memphis sowieso niet meer, ik zou tegen die landen malen opstellen in de spits
Volgens mij werd Brobbey hier niet echt verguisd hoor. Grote gunfactor, ideaal om als spits te gebruiken zoals Koeman dat nu doet. Dat heeft volgens mij iedereen hier gezegd. Je moet hem alleen niet voor andere zaken gebruiken, daar is hij veel minder in, maar waarom moet elke speler multifunctioneel zijn?Geweldig voor de ook hier vaak verguisde Brobbey. Eèn slecht seizoen, daarvoor gewoon prima. Brobbey met zijn bij mij torenhoge gunfactor 2x, wat een droomstart.
Nu maar snel 3-0 maken.
Daar was de 2-1 al bijna. Die Zweden kunnen echt wel wat, zeker voorin.Lekker hoor Brobbeast! Een overwinning tegen Tunesië zorgt er natuurlijk niet voor dat die Zweden in eens kunnen voetballen.