2. Bundesliga en lager

ALenstra

Well-known member
Die verschrikkelijke blunder van de keeper van Elversberg. Die geen gevolgen had aangezien ze met 4-1 wonnen in Fürth.
 

JMD

Well-known member
Hannover, Paderborn en Fürth profiteerden allen niet van de misstap van HSV en zo blijft HSV gewoon 3e.
 

JMD

Well-known member
Kiel en Pauli winnen, Düsseldorf ook, maar Hannover, Paderborn en Fürth niet. HSV moet zo tegen Wehen en neemt bij winst plek 3 weer over.
 

erka

Well-known member
Schalke met 5-2 onderuit bij Hertha BSC. Schalke kan nog steeds degraderen naar de 3. Liga, gat met plaats 16 is maar 2 puntjes.
 

ALenstra

Well-known member
HSV wint met 3-0 van Wehen Wiesbaden en staat 3e met 5 punten achterstand op Kiel en 10 punten op St.Pauli.

In de 3e liga staat Ulm eerste nadat het 0-0 speelde in de topper bij Dresden. Regensburg ging weer eens onderuit en ziet Münster dichtbij komen.
 

erka

Well-known member
Even in de cijfers gedoken dit seizoen. Alemannia staat wel op eenzame hoogte in de RL. Qua maximum is de volgende in de RL Rot-Weiss Erfurt met 15.000

De 10 hoogste Regionalliga gemiddelden:
Alemannia Aachen 16.969
Energie Cottbus 6.406
Kickers Offenbach 6.355
SV Meppen 5.918
Rot-Weiss Erfurt 5.780
Zwickau 5.378
Carl Zeiss Jena 5.286
Chemnitzer FC 4.739
Stuttgarter Kickers 4.736
Wuppertaler SV 3.700

Wat een mooie clubs. Je zou in Duitsland echt makkelijk een 4. Liga kunnen maken net zoals in Engeland.
 

Joost

Well-known member
Even in de cijfers gedoken dit seizoen. Alemannia staat wel op eenzame hoogte in de RL. Qua maximum is de volgende in de RL Rot-Weiss Erfurt met 15.000

De 10 hoogste Regionalliga gemiddelden:
Alemannia Aachen 16.969
Energie Cottbus 6.406
Kickers Offenbach 6.355
SV Meppen 5.918
Rot-Weiss Erfurt 5.780
Zwickau 5.378
Carl Zeiss Jena 5.286
Chemnitzer FC 4.739
Stuttgarter Kickers 4.736
Wuppertaler SV 3.700

Wat een mooie clubs. Je zou in Duitsland echt makkelijk een 4. Liga kunnen maken net zoals in Engeland.
Ik heb Alemannia tegen al deze clubs ook zien spelen in de 2. Bundesliga, met uitzondering van Meppen, Zwickau en Stuttgarter Kickers.
 

erka

Well-known member
Ik heb Alemannia tegen al deze clubs ook zien spelen in de 2. Bundesliga, met uitzondering van Meppen, Zwickau en Stuttgarter Kickers.

Volgens mij heeft Stuttgarter Kickers ook heel veel jaren 2e BL gespeeld en ook wel eens Bundesliga. Meppen ook vele jaren in de 2e.
 

ALenstra

Well-known member
Stuttgarter Kickers hebben eind jaren 80/begin jaren 90 een paar jaar Bundesliga gespeeld. Ook werd de DFB Pokal finale gehaald.
 

Bonehead

Well-known member
Volgens mij heeft Stuttgarter Kickers ook heel veel jaren 2e BL gespeeld en ook wel eens Bundesliga. Meppen ook vele jaren in de 2e.
Ja sicher. Mooie levendige anecdote van ik meen Toni Schumacher dat hij naar het buitenland vluchtte omdat hij niet naar Meppen in de 2. Bundesliga wilde.

Ik wel trouwens. Hansch Arena is fijn met een mooie kantine.
 

Joost

Well-known member
1711813172313.png

11 punten voor want Bocholt ging onderuit in Gutersloh!

29.500 toeschouwers, op een na beste toeschouwersaantal ooit in de Regionalliga.
 

JMD

Well-known member
Gaat de kampioen in deze RL direct naar de 3.Liga? Dat verschilt toch per Regionalliga?
 
Bovenaan