2. Bundesliga en lager

erka

Well-known member
Het blijft spannend, verschil tussen nr 1 en nr 8 is maar 3 punten. Kaiserslautern pakt de laatste weken de meeste punten, ben benieuwd of zij het kunnen volhouden.

ALenstra

Well-known member
Op de onderste drie plekken staan de gepromoveerde teams SSV Ulm, Preussen Münster en Jahn Regensburg. In de 3e Liga staat promovendus Energie Cottbus op de 1e plek, gevolgd door Dynamo Dresden. Onderin slaagt VfL Osnabrück er maar niet in van de laatste plek te komen.

erka

Well-known member
Het blijft spannend, verschil tussen nr 1 en nr 8 is maar 3 punten. Kaiserslautern pakt de laatste weken de meeste punten, ben benieuwd of zij het kunnen volhouden.

En zij verliezen direct met 5-1 van Darmstadt. Zoals elk jaar wil er niemand naar de 1e BL lijkt het wel.

Abubakari

Well-known member
Is dat zo’n paardemongool met een megafoon die de hele wedstrijd met zijn rug naar het veld groter dan de club denkt te zijn?
Als ik voetballer was zou ik proberen zo’n idioot van de boarding af te schieten.
Als ik clubeigenaar was zou ik zo’n malloot een stadionverbod geven.

Maasveld

Well-known member
Is dat zo’n paardemongool met een megafoon die de hele wedstrijd met zijn rug naar het veld groter dan de club denkt te zijn?
Als ik voetballer was zou ik proberen zo’n idioot van de boarding af te schieten.
Als ik clubeigenaar was zou ik zo’n malloot een stadionverbod geven.
Zoiets ja.

ALenstra

Well-known member
SV Elversberg koploper in de 2e Bundesliga. Zou wat zijn als ze volgend seizoen Bundesliga spelen. Paar jaar geleden nog op het 4e niveau.

Bovenaan