2. Bundesliga en lager

gevegt

Well-known member
Aha. Dank weer kenner :duim :

De jaarvergaderingen schijnen altijd wel leuk te zijn. Broer gevegt gaat er elk jaar heen en komt steevast met mooie verhalen thuis.

Voorbeeld, vraag van een supporter aan de directie: "speler X kan er helemaal niets van, graag onmiddellijk verkopen". Applaus van het publiek. Directie: Hij heeft nog een contract en er is geen belangstelling van andere clubs. Volgende vraag.

ALenstra

Well-known member
En Pauli heeft hem ontslagen. Volgens mij ??n van de weinige clubs waar supporters mede bepalen wat er gebeurt binnen de club.

Niet helemaal. Hij is op non aktief gezet of freigestellt zoals ze dat in Duitsland zeggen. Hij blijft gewoon op de loonlijst en wordt doorbetaald.

zwammy

Well-known member
Ontslaan kan dan ook niet zomaar maar hij zal geen wedstrijd meer voor Pauli spelen, dat schaar ik onder ontslaan.

gevegt

Well-known member
Ontslaan kan dan ook niet zomaar maar hij zal geen wedstrijd meer voor Pauli spelen, dat schaar ik onder ontslaan.

Dat is het ook. Het verschil is dat ze nu geen extra betalingen hoeven te doen.
Ik ben wel benieuwd of hij nog gaat trainen, of nog leuker, mee gaat spelen bij het tweede.

Batigoal

Well-known member
Hij traint al mee met zijn oude club in Turkije, Basaksehir. De club van Erdogan, dus daar zullen ze hem met open armen verwelkomen.

gevegt

Well-known member
Bochum geeft weer inde laatste minuten een voorsprong weg.
Pauli doet het ook niet echt goed.

Nog maximaal twee weken voor de trainers.

ALenstra

Well-known member
SG Wattenscheid 09 heeft zijn eerste team terug getrokken uit de Regionalliga West. De club kon de benodigde gelden niet bijeen krijgen.

Batigoal

Well-known member
SG Wattenscheid 09 heeft zijn eerste team terug getrokken uit de Regionalliga West. De club kon de benodigde gelden niet bijeen krijgen.

Verrassende wending in het verhaal: oud-prof Halil Altintop gaat investeren in de club en proberen de terugtrekking ongedaan te maken bij de voetbalbond. Wattenscheid is de club waar hij debuteerde in het profvoetbal.

Bovenaan