2. Bundesliga en lager

zwammy

Well-known member
wpid-wp-1425141978565.jpeg
 

ALenstra

Well-known member
Behoorlijk turbulent einde van Fortuna D?sseldorf-FC Heidenheim. Gasten pakken een punt dankzij penalty in 95e minuut. Ook John Verhoek scoorde. Een 2-2 eindstand nadat het tot de 77e minuut nog doelpuntloos was.
Straks op Fox2 de return in Heidenheim. Koploper Fortuna heeft de laatste twee wedstrijden verloren en FC Heidenheim staat 16e.
 

Maasveld

Well-known member
En D?sseldorf verliest, Club nog maar 2 punten achter. Heidenheim stijgt naar de 13de, waardoor zwammy zijn clubje naar plek 16 is gezakt.
 

JMD

Well-known member
kaiserslautern naar 3e liga waarschijnlijk.

Hebben ze eind jaren 90 volgens mij ook gespeeld. Promoveerden direct weer terug naar de 2Liga, toen direct naar de BL en werden kampioen... (als ik het goed onthouden heb...)

Maar goed, Kaiserslautern kan me niet laag genoeg spelen, is de club (zelfs nog erger dan HSV) waar ik de grootste hekel aan heb in Duitsland...
 

Bonehead

Well-known member
Zowel Klautern als HSV zijn uiteraard prachtige traditionsvereine. Hopelijk komt het met beide nog goed. Uiteraard is er maar ??n club en dat is Der Club. Helaas niet volledig gebruik kunnen maken van de misstap van D?sseldorf. Volgende week de uitwedstrijd tegen nummer drie Holstein Kiel. Fortuna doet thuis tegen Ingolstadt. De degradant van vorig seizoen.
 

JMD

Well-known member
Zowel Klautern als HSV zijn uiteraard prachtige traditionsvereine. Hopelijk komt het met beide nog goed. Uiteraard is er maar ??n club en dat is Der Club. Helaas niet volledig gebruik kunnen maken van de misstap van D?sseldorf. Volgende week de uitwedstrijd tegen nummer drie Holstein Kiel. Fortuna doet thuis tegen Ingolstadt. De degradant van vorig seizoen.

Het zijn zeker prachtige traditionsvereine, maar ook die mogen best laag spelen... :p
 

Maasveld

Well-known member
Hebben ze eind jaren 90 volgens mij ook gespeeld. Promoveerden direct weer terug naar de 2Liga, toen direct naar de BL en werden kampioen... (als ik het goed onthouden heb...)

Maar goed, Kaiserslautern kan me niet laag genoeg spelen, is de club (zelfs nog erger dan HSV) waar ik de grootste hekel aan heb in Duitsland...

Dat was toch de tegenstander in die wedstrijd waarin de PSV-hooligans bang waren voor Eric Gerets?
 

ALenstra

Well-known member
Hebben ze eind jaren 90 volgens mij ook gespeeld. Promoveerden direct weer terug naar de 2Liga, toen direct naar de BL en werden kampioen... (als ik het goed onthouden heb...)

Maar goed, Kaiserslautern kan me niet laag genoeg spelen, is de club (zelfs nog erger dan HSV) waar ik de grootste hekel aan heb in Duitsland...

Volgens mij heeft FC Kaiserslautern sinds de oprichting van de Bundesliga nooit op het 3e niveau gespeeld.
 

JMD

Well-known member
Volgens mij heeft FC Kaiserslautern sinds de oprichting van de Bundesliga nooit op het 3e niveau gespeeld.

Ik zie het nu ook ja...

De terugval was minder dan ik dacht. Wel was het zo dat ze het ene jaar promoveerden en het jaar erna kampioen werden in de BL.(1997 en 1998)
 

ALenstra

Well-known member
SC Paderborn is vrijwel zeker van promotie naar de 2e Bundesliga. Elf punten los van de 3e plek met nog vier wedstrijden. Ongekend na drie degradaties op rij waarvan de laatste niet doorging dankzij M?nchen 1860.
 
Bovenaan