1e speelronde

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het wel echt ongelooflijk slecht dat PSV dit nog weggegeven heeft. Zoveel meer kwaliteiten dan ADO, wat je met name in het begin zag. Puur gebrek aan de juiste instelling dit. En het ergste is: in de slotfase kun je het met name Guardado en De Jong aanrekenen, die beiden een paar keer slordig balverlies hadden. En Guardado maakt de (domme) overtreding waar de 2-2 uit viel. En De Jong mist een reuzekans op 2-3. Kunnen we wel over de jongste man van PSV, Brenet, gaan zeuren. Die twee leiders laten het net zo hard afweten.

gevegt

Well-known member
De grootste misser en het mooiste doelpunt van het jaar in de eerste competitieronde. Een record.
ADO haalt terecht een punt binnen en PSV is nog niet scherp, wat ik eerder een voordeel dan een nadeel vind.

JMD

Well-known member
Ik vind het wel echt ongelooflijk slecht dat PSV dit nog weggegeven heeft. Zoveel meer kwaliteiten dan ADO, wat je met name in het begin zag. Puur gebrek aan de juiste instelling dit. En het ergste is: in de slotfase kun je het met name Guardado en De Jong aanrekenen, die beiden een paar keer slordig balverlies hadden. En Guardado maakt de (domme) overtreding waar de 2-2 uit viel. En De Jong mist een reuzekans op 2-3. Kunnen we wel over de jongste man van PSV, Brenet, gaan zeuren. Die twee leiders laten het net zo hard afweten.

Klopt. Alleen wil ik wel idd die overtreding naar die vrije trap nog terugzien, want ik vond het ook geen overtreding.

Maar inderdaad, je moet het allang afmaken, en als je niet zo schijterig speelt win je hier met 1-5 ofzo.

Maasveld

Well-known member
He begrijpt nu dat de Jong niet is weggekocht?

Max

Administrator
Forumleiding
Wanneer beginnen we eens aan een videoscheidsrechter? Slaat toch nergens op dat zo'n goal wordt afgekeurd?

gevegt

Well-known member
Waarom heeft niemand een apart topic geopend voor de eerste wedstrijd van de Landskampioen?
Ik vind dat toch wel een blijk geven van minachting, helemaal van PSVers die wel aanwezig waren bij aanvang.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kom net terug van trainen, maar ik begrijp dat PSV dit jaar wel punten verspeelt in potjes zoals ADO uit? Mooi!

Bovenaan