19e speelronde

PES5

Administrator
Forumleiding
Die verdediger springt ook niet mee...

Dat kon dus ook niet, omdat Moreno eerst omhoog kwam en Momotjo als opstapje gebruikte. Dan kom je zelf nooit meer omhoog. Je moet altijd iets eerder de lucht in dan de tegenstander.
 

JMD

Well-known member
Overigens: PSV begon zwak, maar Twente vond ik toen ook wel goed spelen, snel, bewegend, gevaarlijk.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat denk ik niet, want dan staan die 4 spelers er voor niks, want is elke bal die bij hen komt voor de keeper.

Nou, nu even doordrukken...

Bijna 2-2.

Dat kan nooit, want voordat de keeper er is, is ie al gekopt door ??n van die 4. Je moet als verdedigende partij zorgen dat je de juiste mensen afblokt en dat de keeper dan vrij spel heeft. Bij PSV zijn ze echter slimmer en sterker.
 

Pascallovic

Well-known member
En 1 spelhervatting verder en het was weer bijna 2-2.
Dit FC Twente heeft als nadeel dat het geen ploeg heeft die langdurig een verdediging gesloten kan houden. Als je aanzet komen de doelpunten vanzelf. Zelfs wanneer FC Twente er 3 maakt vandaag, kan PSV er makkelijk 5 maken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoe kijk jij eigenlijk naar wedstrijden van je club JMD? Je post hier alles binnen 10 seconden, dus heb je dan wel enige reactie op het spel? Als ik naar een uitwedstrijd van Heerenveen kijk en er gebeurt iets, dan juich of vloek ik eerst en ga ik niet gelijk typen hier. Ik kan me er gewoon niks bij voorstellen. Je club scoort en je tikt eerst snel even iets op het forum.
 

Janssen

Well-known member
Hoe kijk jij eigenlijk naar wedstrijden van je club JMD? Je post hier alles binnen 10 seconden, dus heb je dan wel enige reactie op het spel? Als ik naar een uitwedstrijd van Heerenveen kijk en er gebeurt iets, dan juich of vloek ik eerst en ga ik niet gelijk typen hier. Ik kan me er gewoon niks bij voorstellen. Je club scoort en je tikt eerst snel even iets op het forum.

Tegelijkertijd kijkt hij ook nog wat Premier League wedstrijden.

Ik denk dat hij een assistente naast zich heeft zitten die namens hem typt. Hij hoeft alleen maar te roepen wat-ie ziet.
 

JMD

Well-known member
Hoe kijk jij eigenlijk naar wedstrijden van je club JMD? Je post hier alles binnen 10 seconden, dus heb je dan wel enige reactie op het spel? Als ik naar een uitwedstrijd van Heerenveen kijk en er gebeurt iets, dan juich of vloek ik eerst en ga ik niet gelijk typen hier. Ik kan me er gewoon niks bij voorstellen. Je club scoort en je tikt eerst snel even iets op het forum.
Goede vraag. Ik ben meestal zenuwachtig en dat los ik een beetje op door veel te posten.
Sowieso kijk ik zelden 90 minuten alleen maar naar een voetbalwedstrijd, hoe spannend ook.

3-1. Fraaie bal van Guardado zeg.
3 assists van Guardado dus. Die wordt dit jaar in assists ook steeds belangrijker. Vorig seizoen bijna geen assists en goals.
 

JMD

Well-known member
Tegelijkertijd kijkt hij ook nog wat Premier League wedstrijden.

Ik denk dat hij een assistente naast zich heeft zitten die namens hem typt. Hij hoeft alleen maar te roepen wat-ie ziet.

Haha, dan moet het wel een leuk PL (of ander) duel zijn. Heb nu bv alleen PSV aanstaan, maar als het nu ook Arsenal - Chelsea was, had ik dat ook aangehad. (vorige week Fey - PSV tegelijk met Liv - United)

Geen assistente helaas, ik doe het allemaal zelf. :)
 
Bovenaan