17 januari 12.30: ADO-Ajax

17 januari 12.30: ADO-Ajax


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
ADO maar eens een paar jaar zonder publiek tegen Ajax en dan alleen Ajax publiek in het uitvak toelaten. Stel neanderthalers daar bij ADO.

Wat de wedstrijd betreft, je wint maar daar is ook alles mee gezegd. Wat een wanvertoning zeg. Alleen verdedigend zag het er wel weer prima uit
 
Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Laten we een keer ophouden met dat spastisch gedoe rond die oerwoudgeluiden, zolang de scheids, de burgemeester en wat dies meer zei er niks aan doet moeten we het maar tolereren, hoe zeer dat ook eigenlijk niet kan.

Het is zoals Schaken, niet geheel toevallig een donkere speler, zei: '' We doen het al 50 jaar, alsof het in 2016 opeens zou stoppen''.

Volgende week vraagt de interviewer voor de 20.000e keer:

''Moeten jullie niet eens een keer van het veld stappen?''

Waarop de speler voor de 20.000e keer zegt: '' Dat bepaalt de scheids''.

En de scheids antwoord voor de 20.000 e keer:

''Dat bepaal ik niet, dat doet de burgemeester in overleg met de politie''.

Waarop de burgemeester en de korpschef voor de 20.000 e keer zegt:

''In het belang van de veiligheid rond het stadion leek het ons niet slim om hem te staken''.

En dit soort interviews doen we tot in lengte van jaren.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Ze moeten gewoon de verantwoordelijkheid bij 1 persoon leggen en dat doen ze nu niet. De scheidsrechter wijst naar de thuisclub en de lokale autoriteiten en de spelers wijzen naar de scheidsrechter. Een ADO gaat dit zelf nooit stil leggen, want dan moeten ze op een doordeweekse middag zo'n wedstrijd zonder publiek afmaken, daar hebben ze geen zin in. Het is geen toeval dat er vandaag geen directeur van ADO een verklaring heeft afgelegd, nee dat mogen de spelers/trainers en een persvoorlichter doen.

Van het veld lopen is ook gevaarlijk, want daar wil men de ploeg die van het veld stapt nog weleens op aanspreken. Dat had AC Milan in 2013.
 

SanMark.

Well-known member
En om het af te maken, elke DVK''er hier die profvoetballer zou zijn had hetzelfde geantwoord op die vraag.

Misschien zou het een doorbraak zijn als een speler zou zeggen van, nou die Bazoer is wel aardig zwart. Dus die oerwoudgeluiden waar wel terecht.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Ik ben van mening dat ieder woord dat gesproken wordt over de (racistische) spreekkoren, een woord te veel is. Dit is juist wat ze willen; aandacht. "Kijk ons eens gek zijn". Geen aandacht aan geven, dan stopt het val zelf wel. Achter de schermen zouden de clubs moeten uitzoeken wie er verantwoordelijk voor zijn en die gewoon een stadionverbod geven en een boete. Maar hoe meer media aandacht, hoe stoerder die gasten zichzelf vinden.

Over de wedstrijd zelf kan ik weinig zeggen, zat op een stream te kijken die of het niet deed of vast liep. Wat ik gezien heb, als ie het wel deed, was ik niet heel erg van onder de indruk. Maar Den Haag uit hebben we vaak moeite mee, dus ben blij met de drie punten.
 

inhethoekje

Active member
Misschien zou het een doorbraak zijn als een speler zou zeggen van, nou die Bazoer is wel aardig zwart. Dus die oerwoudgeluiden waar wel terecht.

Bijvoorbeeld.

Ik wordt er ook niet goed van, maar elke keer dat geouwehoer na afloop.

Ik heb meer met Boateng die van het veld loopt bij AC Milan.
 

SanMark.

Well-known member
Ik ben van mening dat ieder woord dat gesproken wordt over de (racistische) spreekkoren, een woord te veel is. Dit is juist wat ze willen; aandacht. "Kijk ons eens gek zijn". Geen aandacht aan geven, dan stopt het val zelf wel. Achter de schermen zouden de clubs moeten uitzoeken wie er verantwoordelijk voor zijn en die gewoon een stadionverbod geven en een boete. Maar hoe meer media aandacht, hoe stoerder die gasten zichzelf vinden.

Over de wedstrijd zelf kan ik weinig zeggen, zat op een stream te kijken die of het niet deed of vast liep. Wat ik gezien heb, als ie het wel deed, was ik niet heel erg van onder de indruk. Maar Den Haag uit hebben we vaak moeite mee, dus ben blij met de drie punten.


Persvoorlichter heeft gezegd dat ze zeer geavanceerde apparatuur hebben om de daders op te sporen. Nou dat lijkt me dan duidelijk.
 

inhethoekje

Active member
Persvoorlichter heeft gezegd dat ze zeer geavanceerde apparatuur hebben om de daders op te sporen. Nou dat lijkt me dan duidelijk.

Kom op SanMark., geloof je dit nou echt?

Dit wordt weer een doofpot tot de volgende wedstrijd tegen Ajax.

Neem Utreg, die worden zelfs beloond voor hun wangedrag, zaten gezellig op de ere tribune ipv op hun eigen vak waar ze niet mochten zitten van de KNVB.

We heffen het glas, doen een plas en alles is weer zoals het was.
 

inhethoekje

Active member
Het erge is nog dat ik Bazoer een hele goede speler vindt en hem best wel hoog inschat , zie zijn afwijzing voor Roma, en dan laat hij dit gebeuren.
Bazoer leek mij de uitgelezen speler om een keer een statement te maken, jammer.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het erge is nog dat ik Bazoer een hele goede speler vindt en hem best wel hoog inschat , zie zijn afwijzing voor Roma, en dan laat hij dit gebeuren.
Bazoer leek mij de uitgelezen speler om een keer een statement te maken, jammer.

Krijg je als speler vast nog een kaart ook.
 

SanMark.

Well-known member
Kom op SanMark., geloof je dit nou echt?

Dit wordt weer een doofpot tot de volgende wedstrijd tegen Ajax.

Neem Utreg, die worden zelfs beloond voor hun wangedrag, zaten gezellig op de ere tribune ipv op hun eigen vak waar ze niet mochten zitten van de KNVB.

We heffen het glas, doen een plas en alles is weer zoals het was.

Dat was ook cynisch bedoelt. Waarschijnlijk word hij intern al op de vingers getikt omdat hij gemeld heeft dat de daders gepakt kunnen worden. Dat wil ADO niet eens.
 
Bovenaan