16e speelronde

fr-keff

Active member
Utrecht - Ajax dit weekend... Moet altijd denken aan die krankzinnige middag paar jaar terug.

Max

Administrator
Forumleiding
Excelsiorrrrrrrrrr jalalalalala, jalalalalalala, jalalalalalala.

Kevah

New member
Heej bedankt he Kef, deze was super pijnlijk. Mijn eerste en helaas enige Utrecht - Ajax...

Simon

Administrator
Forumleiding
Scheidsrechter v/d Graaf is nog niet wakker.

Hij heeft al een rode kaart en een strafschop gemist

Simon

Administrator
Forumleiding
1-0 Heerenveen

Die kon ook niet uitblijven, want Excelsior kan de bal steeds niet langer dan 5 seconden in de ploeg houden, waardoor de ene na de andere aanvalsgolf van Heerenveen op het doel van Muyters afkomt.

Simon

Administrator
Forumleiding
Een rode kaart voor Van Aken van Heerenveen. Hij en Van Mieghem renden samen op een diepe bal aan, waarbij Van Mieghem struikelt na vermeend contact. Ik vond het geen overtreding, maar als je besluit om te fluiten - zoals Van der Graaf dat deed - dan is het rood en geen geel.

En 2 minuten later maakte Excelsior een duidelijke overtreding in het eigen strafschopgebied.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Een rode kaart voor Van Aken van Heerenveen. Hij en Van Mieghem renden samen op een diepe bal aan, waarbij Van Mieghem struikelt na vermeend contact. Ik vond het geen overtreding, maar als je besluit om te fluiten - zoals Van der Graaf dat deed - dan is het rood en geen geel.

En 2 minuten later maakte Excelsior een duidelijke overtreding in het eigen strafschopgebied.

Ok, dank je

Simon

Administrator
Forumleiding
2-0 Heerenveen na 55 minuten.
Excelsior doet zowaar een poging tot voetbal in de 2e helft, maar daardoor komt er meer ruimte, waar Larsson dankbaar van profiteerde.

Simon

Administrator
Forumleiding
Heerenveen wint uiteindelijk met 2-1.
In de 92e minuut maakte Stans het doelpunt voor Excelsior uit een strafschop na een domme handsbal.

PES5

Administrator
Forumleiding
Had echt 5-1 moeten zijn. Excelsior is geen moment aan voetballen toegekomen. Die Veerman blijft wel een ergernis. Sjok Sjok Henkie. Slechtste man op het veld was by far die scheids. Van beide kanten. Wat een drama. Nu dinsdag en zondag en dan het linkerrijtje in. Hup Foppe!

Bovenaan