16e speelronde

JMD

Well-known member
De eennalaatste speelronde voor de winterstop brengt vooral een heerlijke zondag, met achtereenvolgens Utrecht - Ajax, Groningen - Feyenoord en PEC Zwolle - AZ en dan als afsluiting Heracles - Vitesse.
Op zaterdag ontvangt PSV 'angstgegner' Roda JC en zijn er 2 zespuntenduels onderin: ADO Den Haag - Willem II zijn 2 ploegen die nog enigszins ruimte naar onder hebben, maar voor FC Twente en De Graafschap is het een echt duel om plaats 18.

Vrijdag 11 december
SC Heerenveen - Excelsior (20.00)

Zaterdag 12 december
ADO Den Haag - Willem II (18.30)
PSV - Roda JC (19.45)
SC Cambuur - NEC (19.45)
FC Twente - De Graafschap (20.45)

Zondag 13 december
FC Utrecht - Ajax (12.30)
FC Groningen - Feyenoord (14.30)
PEC Zwolle - AZ (14.30)
Heracles Almelo - Vitesse (16.45)
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
heerlijke zondag :confused: Alleen Groningen- Feyenoord is licht interessant. Utrecht- Ajax zonder publiek is al een stuk dooier en die andere 2 wedstrijden zijn misschien alleen in samenvatting interessant.
 

JMD

Well-known member
heerlijke zondag :confused: Alleen Groningen- Feyenoord is licht interessant. Utrecht- Ajax zonder publiek is al een stuk dooier en die andere 2 wedstrijden zijn misschien alleen in samenvatting interessant.

Utrecht - Ajax is niet zonder publiek volgens mij? Alleen de Ajaxsupporters mogen er niet zijn, en de Bunnikside ook niet. Maar die zullen ongetwijfeld ergens anders zitten. Voeg daarbij dat Ajax het altijd lastig heeft in Utrecht en het wordt echt wel een spannend duel. Grunn staat gewoon 6e ofzo, en als Feyenoord net zo speelt als vanmiddag gaan ze de bietenbrug op daar. Verder nog Heracles - Vitesse, Bosz tegen zijn oude club, en die zal nog wel de rekening van het bekerduel willen vereffenen.
 

Bernardo

Well-known member
Zo, weer wat blessures erbij. Morgen geen Overgoor, vdStreek, Narsingh, Heerings. Nienhuis wonderbaarlijk snel hersteld en staat in de goal

Vermoedelijke opstelling; Nienhuis, Peersman, Dammers, vd Laan, Vytas, Bakker, Monteiro, Byrne, Rosheuvel, Ogbeche, Houtkoop
 

Abubakari

Well-known member
Moe? te wurch om te spyljen

Wurch is dus....Fries voor moe!

Zal ie wel de ziekte van Pfeiffer hebben. Of gewoon moe zijn geworden van het gepruts bij Cambuur.
Ik had nog wel enige stiekeme hoop op een zege op NEC, maar als ik de opstelling zie is die alweer verdwenen.
Een voorhoede met Houtkoop en Rosheuvel... :eek:mg:
 

Bernardo

Well-known member
Als Houtkoop gewoon is het vertrouwen krijgt op de linksbuiten en hem een paar wedstrijden laat staan hebben we daar gewoon een goede aan.
 

Bernardo

Well-known member
Nee, kansloos van Henk. Die jongen 45 minuten de kans gegeven tegen de Graafschap en gewisseld. En meteen weer weg.
 

Abubakari

Well-known member
Is wel de enige linksbuiten in de selectie.

E?noog in het land der Blinden dus.

Heb jij er voor morgen nog wat fiducie in? NEC thuis, zou moeten kunnen, normaal gesproken. Maar goed, normaal gesproken win je ook van de Graafschap. Ik denk dat deze eigenlijk misschien wel "makkelijker" dan Graafschap is omdat iedereen de vorige keer winst verwachtte en nu is het verwachtingspatroon toch veel minder groot.
 

Bernardo

Well-known member
Ik geloof niet dat wij voor de winterstop nog een wedstrijd winnen. Morgen zelf ook een keer niet aanwezig, werken. Misschien helpt dat een keer. :duim:
 

De Groene Scout

Well-known member
Cabral mag het morgen weer eens een keertje in de basis proberen bij FC Twente. Wedstrijd is om 20.45 uur, kans dat hij te laat komt is dus klein.
 

erka

Well-known member
Ik hoop dat Groningen wint en voor de rest hou ik mijn mond want o wee als je iets over een andere club roept hier.

*hup PSV*
 
Bovenaan