12e speelronde

JMD

Well-known member
Mooi clubje dat Excelsior, wint uit bij de 2 ergste ploegen van de eredivisie, Willem II en Roda. Alleen dat punt in Eindhoven hadden ze wel mogen laten liggen, maar goed...

Die late 1-1 in Zwolle was wel erg lekker voor de Satekroketten
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Ziyech wilt dus zsm vertrekken. Dat gun ik dat dieptrieste Vak P dan ook wel weer.

Snap sowieso al niet dat hij gebleven is. Eind augustus was ook al bekend dat het dit jaar bij Twente drama zou worden.

Wat denk je, zouden we Maher kunnen ruilen tegen Ziyech?
 

JMD

Well-known member
Excelsior pakt gewoon 8 punten in de laatste vier uitduels. Goed hoor!

Zeker.

Hoeven ook dit jaar niet in de problemen te komen vwb playoffs. Laten we hopen dat ze niet net als vorig jaar in het voorjaar zo'n serie krijgen waarin ze veel punten in de slotfase verspelen.
 

Fabian

Active member
Als ze het spel niet hoeven te maken, zijn ze op hun sterkst. Excelsior heeft ook een ervaren middenrif. Dat helpt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De roep dat Foppe het seizoen moet afmaken wordt steeds groter. Hopelijk dat hij dat doet, want als hij na de recente serie afscheid gaat nemen dan gaat het helemaal los met de helden verering. Arme opvolger...
 

Bernardo

Well-known member
Vandaag echt 3 punten pakken, Excelsior weer gewonnen, ADO en Roda weer een punt. Die ploegen moeten we toch een beetje bij zien te houden
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb helemaal niets meegekregen van die wedstrijd. Vanwaar die woede?
 

erka

Well-known member
Ik heb helemaal niets meegekregen van die wedstrijd. Vanwaar die woede?

Instelling, domme fout en dito wissels. Maar vooral de instelling, niet er vol voor durven gaan bij je laatste kans. Dat zit me hoog.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Lekker relaxed een zondag voetbal kijken, da's lang geleden! Foppe Bedankt!
 

JMD

Well-known member
Opstellingen van PSV - FC Utrecht
PSV: Zoet,Arias,Bruma,Moreno,Brenet,
Pr?pper,Guardado,Maher,Narsingh,
L.de Jong,Locadia

FC UTRECHT: Ruiter,Klaiber,v.d.Maarel,
Letschert,Conboy,Ramselaar,Strieder,
Ayoub,Joosten,Barazite,Haller

Scheidsrechter: Kuipers

We trappen af om 12.30

Weer dus geen Hendrix en Pereiro.
 

JMD

Well-known member
Hups PSV!

Sluit deze periode goed af met een zege, dan is dat gelijkspel tegen Excelsior weer een klein beetje uitgewist en kunnen we rustig gaan kijken naar de Klassieker van vanmiddag.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zonde dat zo'n Hendrix nauwelijks meer aan de bak komt. Ik dacht dat hij wel aardig bezig was.
 
Bovenaan