12e speelronde

JMD

Well-known member
Komend weekend alweer de laatste speelronde van dit blok, na komend weekend is er weer een interlandbreak.
Blikvanger van deze speelronde is natuurlijk Feyenoord - Ajax op zondagmiddag.

Vrijdag 6 november
Roda JC - ADO Den Haag (20.00)

Zaterdag 7 november
FC Twente - SC Heerenveen (18.30)
NEC - De Graafschap (19.45)
Willem II - Excelsior (19.45)
PEC Zwolle - Heracles Almelo (20.45)

Zondag 8 november
PSV - FC Utrecht (12.30)
Feyenoord - Ajax (14.30)
SC Cambuur - FC Groningen (14.30)
Vitesse - AZ (16.45)
 

de waan

Well-known member
Balen, waarom is Feyenoord-Ajax niet gewoon de late wedstrijd. Dit scheelt weer een hoop volk langs de lijn zondag.
 

Forza AZ

Well-known member
Vitesse-uit, dat wordt niets met de huidige vorm van AZ in combinatie met de wedstrijd tegen Augsburg op donderdag.

Hopelijk kan AZ me verrassen een keer.
 

Abubakari

Well-known member
Balen, waarom is Feyenoord-Ajax niet gewoon de late wedstrijd. Dit scheelt weer een hoop volk langs de lijn zondag.

Inderdaad, met Ajax-PSV-Ajax (laatst ook al om 14.30) de enige wedstrijd waar ik mijn zondagse amateurwedstrijd voor laat schieten.
 

JMD

Well-known member
Balen, waarom is Feyenoord-Ajax niet gewoon de late wedstrijd. Dit scheelt weer een hoop volk langs de lijn zondag.

Had een vroege wedstrijd moeten zijn, was het vroeger ook... Sinds een paar jaar zijn die toppers niet meer om 12.30. 16.45 is te laat voor mij, want ik ga juist altijd zondag eind van de middag weg. 14.30 is perfect.
 

Maasveld

Well-known member
Had een vroege wedstrijd moeten zijn, was het vroeger ook... Sinds een paar jaar zijn die toppers niet meer om 12.30. 16.45 is te laat voor mij, want ik ga juist altijd zondag eind van de middag weg. 14.30 is perfect.
16.30 is het beste. Met uitpubliek hoef je toch geen rekening te houden en zodoende kan iedereen na de amateurwedstrijd in een volle kantine kijken.
 

Joost

Well-known member
Nijhuis fluit Feyenoord - Ajax.
De 13e keer dat hij in de Kuip fluit en alleen in 2008 verloor Feyenoord onder Nijhuis in de Kuip (van NEC). Overigens kwam Nijhuis voor de competitie bijna 2 jaar niet in de Kuip.
Feyenoord scoort gemiddeld gezien behoorlijk vaak als Nijhuis fluit in de Kuip terwijl Ajax relatief weinig scoort als Nijhuis een uitduel fluit.

Roda-Ado onder leiding van Braamhaar. ADO won nog nooit een uitwedstrijd in de competitie als Braamhaar floot, enkel ooit een nacompetitieduel... in Kerkrade.
 
Laatst bewerkt:

Mommiej

Well-known member
Higler zaterdag bij PEC - Heracles. Laatste 2 jaar PEC niet verloren onder hem, maar in 2012 floot die wel 1e PEC - Heracles in eredivisie ooit en die eindigde 0-3, later dat seizoen floot die PEC - Utrecht 1-2 (zelfde uitslag als dit seizoen).
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
16:30 wedstrijden zijn er ook niet meer.

De beste oplossing is amateurvoetbal op zaterdag, maar dat is logisch
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel allemaal op kunstgras natuurlijk, want echt gras is hopeloos ouderwets.
 

inhethoekje

Active member
16.30 is het beste. Met uitpubliek hoef je toch geen rekening te houden en zodoende kan iedereen na de amateurwedstrijd in een volle kantine kijken.


Hoe zit dat eigenlijk tegenwoordig in kantines, daar moeten clubs toch meer betalen om een ere divisie wedstrijd uit te zenden?

Ik zie op mijn FOX abbo nl prive abbo staan en zakelijk.
 

Fabian

Active member
16.30 is het beste. Met uitpubliek hoef je toch geen rekening te houden en zodoende kan iedereen na de amateurwedstrijd in een volle kantine kijken.

Ik vind 14:30 prima. Ik heb niets met 16:45... schijttijd als je naar De Kuip moet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind 14:30 prima. Ik heb niets met 16:45... schijttijd als je naar De Kuip moet.

Het gaat niet om de supporters van betaald voetbalclubs, maar om de recette en kantine opbrengsten van amateurclubs. Had je maar je locals moeten supporten.
 

Fabian

Active member
Het gaat niet om de supporters van betaald voetbalclubs, maar om de recette en kantine opbrengsten van amateurclubs. Had je maar je locals moeten supporten.

Ach, amateurs... Gooi er een feestavondje tegenaan met wat apres-ski schijtmuziek en je verdient dat gemis aan inkomsten zo terug.
 
G

Gast

Guest
Nijhuis fluit Feyenoord - Ajax.
De 13e keer dat hij in de Kuip fluit en alleen in 2008 verloor Feyenoord onder Nijhuis in de Kuip (van NEC). Overigens kwam Nijhuis voor de competitie bijna 2 jaar niet in de Kuip.
Feyenoord scoort gemiddeld gezien behoorlijk vaak als Nijhuis fluit in de Kuip terwijl Ajax relatief weinig scoort als Nijhuis een uitduel fluit.

Roda-Ado onder leiding van Braamhaar. ADO won nog nooit een uitwedstrijd in de competitie als Braamhaar floot, enkel ooit een nacompetitieduel... in Kerkrade.

We hebben het traditioneel lastig in Kerkrade en onder Henk Fraser valt er geen peil te trekken op het presteren van ons elftal.

ik gok op een gelijkspel, maar hoop op de ommekeer en dus 3 punten
 
Bovenaan