12e speelronde

de waan

Well-known member
Dat doe ik zeker hoor. Alleen tijdens een duel wat minder (maar dat hadden jullie al door... ;) )

Als je tien minuten na een mooie overwinning al bezig bent met wedstrijden na de winterstop, twijfel ik daar een beetje aan.

Maar goed, dat is goed om te vernemen. :duim:
 

JMD

Well-known member
Als je tien minuten na een mooie overwinning al bezig bent met wedstrijden na de winterstop, twijfel ik daar een beetje aan.

Maar goed, dat is goed om te vernemen. :duim:
O, bedoel je dat?
Ik ben altijd al bezig met het volgende duel, maar dat maakt de blijdschap van een zege niet minder hoor.
 

gevegt

Well-known member
Die Weghorst is trouwens een heel vervelend mannetje. De hele wedstrijd lopen te schoppen en te slaan en maar janken naar de scheids.
Gelukkig maakte Brama hem goed duidelijk dat je dat niet doet.

Oja, dat ukkie van Heracles op zijn oranje schoentjes heb ik tijdens de wedstrijd ook nog even gezegd hoe ik over hem denk.
 

gevegt

Well-known member
Jij speelt bij PEC?

Gisteren bijna. Dat jochie kwam heel dichtbij de tribune waar ik zat en samen met broer gevegt waren we in alle opwinding al bijna op het veld.
Als ik mijn kicks had aangehad, was ik op zeker even ingevallen.
 

Pascallovic

Well-known member
Gisteren bijna. Dat jochie kwam heel dichtbij de tribune waar ik zat en samen met broer gevegt waren we in alle opwinding al bijna op het veld.
Als ik mijn kicks had aangehad, was ik op zeker even ingevallen.
Vindt jij van Polen net als Mommiej ook een stumperd die moet banken?
 

gevegt

Well-known member
Vindt jij van Polen net als Mommiej ook een stumperd die moet banken?
Natuurlijk niet.
vPolen zit in een iets mindere periode, maar dat ligt ook aan de rugdekking die hij niet krijgt. Wat weer ligt aan het feit dat PEC minder compact speelt omdat ze Saymak node missen op het middenveld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Saymak is het hele seizoen er al niet bij en PEC had toch nog wel een redelijke start?
 

gevegt

Well-known member
Saymak is het hele seizoen er al niet bij en PEC had toch nog wel een redelijke start?
Dat klopt, maar er zijn toen ook een paar spelers nog weggekocht. Komt bij dat een Lam nog niet op zijn oude niveau speelt en Marcellis weer eens geblesseerd is. Die laatste was niet onbelangrijk om de lijnen uit te zetten.
 

Joost

Well-known member
De rode kaart van Juric is geseponeerd.

Daarmee is het de 3e keer dat een door Braamhaar getrokken rode kaart voor een Roda JC'er geseponeerd wordt. :eek:mg:
 

Max

Administrator
Forumleiding
De rode kaart van Juric is geseponeerd.

Daarmee is het de 3e keer dat een door Braamhaar getrokken rode kaart voor een Roda JC'er geseponeerd wordt. :eek:mg:

Lekker track record. Hoeveel rode kaarten gegeven aan Roda JC spelers zijn wel gehandhaafd?
 

Joost

Well-known member
Ik heb eigenlijk geen idee maar las eerder dit weekend dat het er ook drie zijn.

Overigens treft Braamhaar in 2 van de 3 gevallen geen blaam en gebeurde dat op advies van zijn vierde official.
 
Bovenaan