10e speelronde

Abubakari

Well-known member
Sterker nog, Feyenoord won van de laatste 6 thuiswedstrijden tegen Heerenveen er maar 1.

Zo 14-11-2010 Feyenoord - SC Heerenveen 2-2
Zo 28-8-2011 Feyenoord - SC Heerenveen 2-2
Za 18-8-2012 Feyenoord - SC Heerenveen 1-1
Zo 16-3-2014 Feyenoord - SC Heerenveen 2-0
Vr 15-8-2014 Feyenoord - SC Heerenveen 1-1
Do 28-1-2016 Feyenoord - SC Heerenveen 1-2
 

Pascallovic

Well-known member
Dat mocht niet, ??n van de nieuwe regels die ingevoerd is dit jaar is dat je actie af mag maken als je een schoen bent verloren.
Maar de regel is dan weer niet bedoeld lijkt mij om het veld over te steken met 1 schoen. Als tegenstander kun je gewoon niet lekker ingrijpen.
 

Balderas

New member
Maar de regel is dan weer niet bedoeld lijkt mij om het veld over te steken met 1 schoen. Als tegenstander kun je gewoon niet lekker ingrijpen.

Hij zit in zijn actie en mag deze "gewoon" afmaken, dat deed St Juste en het doelpunt werd dan ook terecht goedgekeurd. Als tegenstander moet je daar niet anders door gaan reageren, gewoon ingrijpen.
 

Pascallovic

Well-known member
3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk voor Antonia. Die heeft dit voorstel logischerwijs meteen geaccepteerd. Lachwekkend dat je met zo'n actie maar twee wedstrijdjes hoeft te zitten. In Zeist vindt men het natrappen van Sol iets erger, want ie heeft een schikkingsvoorstel gekregen van 4 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk.
 

Forza AZ

Well-known member
Lachwekkend dat je met zo'n actie maar twee wedstrijdjes hoeft te zitten. In Zeist vindt men het natrappen van Sol iets erger, want ie heeft een schikkingsvoorstel gekregen van 4
En dan is 1 van die wedstrijden ook nog tegen Jodan Boys. Antonia komt hier inderdaad belachelijk makkelijk van af.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hij zit in zijn actie en mag deze "gewoon" afmaken, dat deed St Juste en het doelpunt werd dan ook terecht goedgekeurd. Als tegenstander moet je daar niet anders door gaan reageren, gewoon ingrijpen.

De regel is nu inderdaad dat je mag doorspelen totdat het spel even 'dood' is. Dat was dus nu door de goal.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vind dat je de zwaarte van de tegenstanders niet mag laten meetellen in je overwegingen.
Nou ja als je de straf van Ajax voor die bekerfinale tegen PEC neemt maakt de tegenstander wel uit. Of je nu een serieuze wedstrijd geen publiek mag meenemen, of een uitwedstrijd op Urk.
 

Batigoal

Well-known member
Nou ja als je de straf van Ajax voor die bekerfinale tegen PEC neemt maakt de tegenstander wel uit. Of je nu een serieuze wedstrijd geen publiek mag meenemen, of een uitwedstrijd op Urk.

Een straf voor een club is iets anders dan een wedstrijdstraf voor een speler lijkt me. Qua aanleiding volstrekt verschillend. Het ene gebeurt vanwege incidenten buiten de wedstrijd en het andere incident is onderdeel van een wedstrijd.
 

Joost

Well-known member
Nou ja als je de straf van Ajax voor die bekerfinale tegen PEC neemt maakt de tegenstander wel uit. Of je nu een serieuze wedstrijd geen publiek mag meenemen, of een uitwedstrijd op Urk.

De straf op zich, geen publiek mee met de volgende uitwedstrijd, was lachwekkend mager. Of dat nu tegen Urk of PSV uit was geweest. Dat het uiteindelijk Urk wordt is alleen maar grappig.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik vind dat je de zwaarte van de tegenstanders niet mag laten meetellen in je overwegingen.
Iedere wedstrijd telt inderdaad, maar het komt voor Antonia en Go Ahead wel goed uit dat er net een bekerwedstrijd tegen amateurs op het programma staat en ze hem niet voor 2 cruciale competitiewedstrijden hoeven te missen.
 
Bovenaan