1. Bundesliga

Batigoal

Well-known member
Hele mooie transfer voor hem inderdaad! Denk echt dat hij bij Bayern nog wat stappen kan zetten.

Aardige enclave ook bij Bayern met De Ligt, Gravenberch, Mazraoui en Zirkzee.
 

gevegt

Well-known member
Hele mooie transfer voor hem inderdaad! Denk echt dat hij bij Bayern nog wat stappen kan zetten.

Aardige enclave ook bij Bayern met De Ligt, Gravenberch, Mazraoui en Zirkzee.
Na vier nederlagen zal Bommel wel als trainer aangesteld worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mathys Tel is bijna rond met Bayern. Ik ben echt benieuwd naar dit supertalent.
Hmm, zonde. Ik vrees dat hij (voorlopig) niet aan de bak gaat komen bij Bayern. Had hem eigenlijk liever nog een paar jaar bij Rennes gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Hmm, zonde. Ik vrees dat hij (voorlopig) niet aan de bak gaat komen bij Bayern. Had hem eigenlijk liever nog een paar jaar bij Rennes gezien.

Hij is met 17 jaar wel erg jong om een basisplaats te hebben, maar je weet het nooit.
 

Batigoal

Well-known member
Poeh, veel geld hoor.
Hij is met 17 jaar wel erg jong om een basisplaats te hebben, maar je weet het nooit.
Camavinga en vorig jaar Ugochukwu kregen ook een basisplaats op die leeftijd. Tel had juist bij Rennes wel op de nodige speeltijd kunnen rekenen. Dat gaat bij Bayern echt niet gebeuren. Maar ben wel reuze benieuwd naar hem.
 

Abubakari

Well-known member
62e596f586c5a-A9414929-9036-4C55-B56D-995A47A41864.jpeg

Wint de Kaiser Franz schaal met 3:5 van RB Leipzig. Gravenberch mocht 22 minuten meedoen, de Ligt en Mazraoui 12 minuten.
 

Abubakari

Well-known member
Christiano Ronaldo naar Dortmund?
Nein.

Om meerdere redenen wil BVB niet in zee gaan met Ronaldo. Met zijn jaarsalaris van circa 29 miljoen euro zou hij de verhoudingen flink opschudden in Dortmund. Verder zou de komst van Ronaldo de ontwikkeling van Youssoufa Moukoko in de weg zitten, zo vreest de club. In twee van de drie officiële wedstrijden die Dortmund dit seizoen speelde had Moukoko een basisplaats. Ronaldo is met zijn 37 jaar bovendien te oud, oordeelt Dortmund.
Aldus vi.nl
 
Bovenaan