Na vier nederlagen zal Bommel wel als trainer aangesteld worden.Hele mooie transfer voor hem inderdaad! Denk echt dat hij bij Bayern nog wat stappen kan zetten.
Aardige enclave ook bij Bayern met De Ligt, Gravenberch, Mazraoui en Zirkzee.
Hmm, zonde. Ik vrees dat hij (voorlopig) niet aan de bak gaat komen bij Bayern. Had hem eigenlijk liever nog een paar jaar bij Rennes gezien.Mathys Tel is bijna rond met Bayern. Ik ben echt benieuwd naar dit supertalent.
Hmm, zonde. Ik vrees dat hij (voorlopig) niet aan de bak gaat komen bij Bayern. Had hem eigenlijk liever nog een paar jaar bij Rennes gezien.
Camavinga en vorig jaar Ugochukwu kregen ook een basisplaats op die leeftijd. Tel had juist bij Rennes wel op de nodige speeltijd kunnen rekenen. Dat gaat bij Bayern echt niet gebeuren. Maar ben wel reuze benieuwd naar hem.Hij is met 17 jaar wel erg jong om een basisplaats te hebben, maar je weet het nooit.
En zonder de Hollanders heeft Bayern er al vijf gemaakt in de eerste helft.Alle Hollanders zitten op de bank tijdens Frankfurt - Bayern München
Die gaan dus genoeg minuten maken. Vanaf maart is het veilig genoeg voor een basisplaats.Toen het veilig was mochten ze alsnog meedoen!
Nein.Christiano Ronaldo naar Dortmund?
Hij gaat contributie betalen ipv dat ie 29 miljoen per jaar wil verdienen?Bild: Ronaldo will unbedingt zum BVB