1. Bundesliga

ALenstra

Well-known member
Er gaan geruchten dat de trainer van SC Freiburg Christian Streich er mee stopt aan het eind van het seizoen.
 

germania

Member
Er gaan geruchten dat de trainer van SC Freiburg Christian Streich er mee stopt aan het eind van het seizoen.
Is ook al even bij deze club.

Deze tabel laat de clubs zien waar een trainer tot nu toe heeft gewerkt. De tabel geeft verder informatie over wanneer de trainer in dienst kwam bij de club en wanneer hij er uit dienst ging, zijn exacte functie bij de club, het aantal wedstrijden onder zijn leiding en het behaalde puntengemiddelde. In het uitgebreide overzicht is er verder nog informatie over zijn precieze ambtstermijn, de spelers die hij ingezet heeft en de algemene balans.
https://www.transfermarkt.nl/christian-streich/profil/trainer/2989/plus/1

Club & functieIn functie sindsWerkzaam tot en metvan / totAmbtstermijnWedstrijdenWGVGebruikte spelersø-doelpuntenP.p.w.Wedstrijden / PPW
SC Freiburg SC Freiburg
Trainer
11/12 (1 jan. 2012)vermoed. -11/12 (1 jan. 2012) /
vermoed. -
4445 Dagen4771911211651321,49 : 1,481,45477 / 1,45
SC Freiburg SC Freiburg
Assistent-trainer
07/08 (1 jul. 2007)11/12 (31 dec. 2011)07/08 (1 jul. 2007) /
11/12 (31 dec. 2011)
1644 Dagen-----0,00 : 0,000,00-
Assistent-trainer onder: Robin Dutt (145 wedstrijden), Marcus Sorg (18 wedstrijden)
SC Freiburg U19 SC Freiburg U19
Trainer
96/97 (1 jul. 1996)10/11 (30 jun. 2011)96/97 (1 jul. 1996) /
10/11 (30 jun. 2011)
5477 Dagen23012941601552,30 : 1,271,86230 / 1,86
SC Freiburg Jeugd Freiburg Jgd.
Trainer
95/96 (1 jul. 1995)15/16 (30 jun. 1996)95/96 (1 jul. 1995) /
15/16 (30 jun. 1996)
365 Dagen-----0,00 : 0,000,00-
 

JMD

Well-known member
SC Freiburg is dan ook een goed geleide, rustige, club. Doen geen gekke dingen als ze een keer degraderen. Hebben sinds een paar jaar een nieuw stadion (oude is volgens mij nog in gebruik voor bv vrouwen/jeugd) (in dat stadion trainde Nederland overigens bij WK 2006).
 

JMD

Well-known member
Bayer Leverkusen won overigens vanavond de derby bij Köln en staat nu 10 punten voor op Bayern. Als ze het nu nog weggeven...
 

ALenstra

Well-known member
Bayern München heeft volgens Sky gesprekken gevoerd met Xabi Alonso. Mocht hij volgend seizoen inderdaad de nieuwe trainer worden dan zal Bayern een afkoopsom tussen de 15 en 25 miljoen moeten aftikken.
 

ALenstra

Well-known member
VfL Wolfsburg heeft trainer Niko Kovac ontslagen. De club heeft als opvolger Ralph Hasenhüttl aangesteld.
 

ALenstra

Well-known member
Er gaan geruchten dat de trainer van SC Freiburg Christian Streich er mee stopt aan het eind van het seizoen.
Inmiddels bevestigd. Streich stapt aan het einde van het seizoen op. Volgens Streich heeft de club en het team nieuwe energie nodig. Mogelijke opvolger zou Urs Fischer kunnen zijn.
 

JMD

Well-known member
Bayer Leverkusen stond dit seizoen al 23 speelrondes op kop. Tot dit seizoen deed het dat (in de 60 jaar historie BL) 73x. In totaal dus nu al 96x, waarmee het op die lijst inmiddels 6e staat. Bayern (880), Dortmund (176), Gladbach (139), Bremen (130) en HSV (102) staan nog boven Bayer.
 

JMD

Well-known member
Dat choken schiet ook niet echt op he JMD.
Klopt. Maar er zijn nog 9 rondes... It ain't over till it's over... Leverkusen verspeelde ooit nog 5 punten in de laatste 3 rondes, ging ooit in de laatste speelronde onderuit bij Unterhaching (waardoor de titel naar Bayern ging)... Dus niemand in Leverkusen zal zich te vroeg rijk rekenen...
En worden ze het dan zal ik dolblij zijn, want eindelijk een andere kampioen dan Bayern zou zeer mooi zijn.
 

ALenstra

Well-known member
Julian Schuster wordt bij SC Freiburg de nieuwe trainer met ingang van het nieuwe seizoen. Hiermee kiest de club weer voor iemand binnen de club. Schuster was jaren speler bij de club en momenteel is hij de verbindingsman tussen jeugd en profs.
 

Batigoal

Well-known member
Klopt. Maar er zijn nog 9 rondes... It ain't over till it's over... Leverkusen verspeelde ooit nog 5 punten in de laatste 3 rondes, ging ooit in de laatste speelronde onderuit bij Unterhaching (waardoor de titel naar Bayern ging)... Dus niemand in Leverkusen zal zich te vroeg rijk rekenen...
En worden ze het dan zal ik dolblij zijn, want eindelijk een andere kampioen dan Bayern zou zeer mooi zijn.
Ik had vroeger een zwak voor Leverkusen. Altijd wel leuk, aanvallend voetbal en veel spelers die de club gebruikten om naar de top te gaan. Spelers als Berbatov, Ballack, Lucio, Vidal, Zé Roberto, Bastürk. Later ook mooie namen die daar zijn doorgebroken zoals Calhanoglu, Brandt, Son. Het zou mooi zijn als het ze eindelijk eens lukt.
 

JMD

Well-known member
Ik had vroeger een zwak voor Leverkusen. Altijd wel leuk, aanvallend voetbal en veel spelers die de club gebruikten om naar de top te gaan. Spelers als Berbatov, Ballack, Lucio, Vidal, Zé Roberto, Bastürk. Later ook mooie namen die daar zijn doorgebroken zoals Calhanoglu, Brandt, Son. Het zou mooi zijn als het ze eindelijk eens lukt.
Jep... Dat team dat de CL-finale haalde was helemaal om te zoenen...

Ik ben sinds begin jaren 90 fan van Dortmund, dat blijft altijd mijn Duitse sweetspot, maar Bayer heb ik ook wel een zwak voor, idd wat je zegt vrijwel altijd leuk aanvallend voetbal. Soms veel te naief, dat wel.
 

Batigoal

Well-known member
Xabi Alonso blijft naar alle waarschijnlijkheid bij Bayer Leverkusen. Dat zou mooi nieuws zijn voor die club. Wellicht dat ze met de inkomsten uit de CL de volgende stap kunnen zetten om de vaste uitdager van Bayern te worden zoals Dortmund dat jaren was.
 
Bovenaan