Ik heb net de vlag uitgehangen... HSV nog een jaar in de 2.Liga, wie schön...Stil hier. Allemaal diep in rouw neem ik aan?
Die 2.BL is idd een halve BL aan hetw orden de laatste jaren... Schalke er ook nog bij.Twee grote clubs uit de grootste twee steden van Duitsland op het 2e niveau.
Die 2.BL is idd een halve BL aan hetw orden de laatste jaren... Schalke er ook nog bij.
Het is nu wat minder maar een paar jaar terug was de Engelse Championship heel sterk bezet en hadden ze met Aston Villa en Forest oud-EC1-winnaars...Oeh, dat is een leuk statistiekje om uit te zoeken. Welke 2e niveau in Europa heeft de meeste prijzen/EC-wedstrijden etc. Kom ik nog een keertje op terug.
Cty | League | N | AP | MP | QF | SF | F | W |
GER | 2. Bundesliga | 9 | 94 | 532 | 30 | 15 | 7 | 3 |
FRA | Ligue 2 | 9 | 85 | 447 | 14 | 7 | 3 | 0 |
ESP | Secunda Division | 10 | 37 | 227 | 12 | 7 | 4 | 2 |
ITA | Serie B | 5 | 28 | 195 | 8 | 7 | 4 | 3 |
ENG | Championship | 14 | 34 | 186 | 8 | 4 | 3 | 0 |
NED | Eerste Divisie | 6 | 26 | 94 | 3 | 0 | 0 | 0 |
N | AP | MP | QF | SF | F | W | ||
GER | 2. Bundesliga | 11 | 136 | 815 | 42 | 20 | 8 | 4 |
Gravenberch weinig speeltijd kon je van te voren wel weten. Blind ook. Jonge spelers moeten spelen, nu staat ie stil in zijn ontwikkeling.
Ryan is het met mij eens, maar da’s logisch. En heeft uiteraard ook niet bewust gekozen voor een hoog trainingsniveau en weinig speeltijd.Gravenberch heeft o.a. Kimmich, Musiala en Goretzka voor zich. Dat heeft niet veel met achteraf praten te maken. Hij heeft bewust gekozen voor een hoog trainingsniveau en weinig speeltijd.
Werder dus stijf onderaan na een 0-6 nederlaag.
Daley Blind zal er in ieder geval niet bij aanwezig zijn, mits Werder Bremen hem een contract aanbied.Het nieuwe seizoen start op vrijdag 18 augustus met Werder Bremen-Bayern München.