Trainers met petjes, ik word er zo moe vanTuchel heeft het goed voor elkaar.
Ik word sowieso moe van mensen met petjes. Alleen als het is vanwege tegen de zon in kijken snap ik het nog...Trainers met petjes, ik word er zo moe van
Ze beseffen in Dortmund toch wel dat ze het nu kunnen afmaken? Augsburg uit en Mainz thuis zou moeten kunnen.
Als Malen zijn vorm doorzet van de laatste maanden is het appeltje eitje.Ze beseffen in Dortmund toch wel dat ze het nu kunnen afmaken? Augsburg uit en Mainz thuis zou moeten kunnen.
Nou lekker dan. Vandaag toch veel met pet gelopen. Wel tegen de zon, maar keek er niet per se tegeninIk word sowieso moe van mensen met petjes. Alleen als het is vanwege tegen de zon in kijken snap ik het nog...
En in je Golfje ook?Nou lekker dan. Vandaag toch veel met pet gelopen. Wel tegen de zon, maar keek er niet per se tegenin
Als je een kale kop hebt en in de zon staat is het ook best handig hoor, zo’n pet.Ik word sowieso moe van mensen met petjes. Alleen als het is vanwege tegen de zon in kijken snap ik het nog...
Als je er opgehypte spelers van Ajax van haalt is het weggegooid geld. De meesten falen buiten de Nederlandse grenzen.Het is wel weer duidelijk dat je met honderden miljoenen in een club pompen geen garantie is voor meedoen in de BL.
Daar ben ik toch wel blij mee.
Ik word sowieso moe van mensen die maar wat in de ruimte lullen.volgende week thuis tegen geen idee wie
Ik word sowieso moe van mensen met petjes. Alleen als het is vanwege tegen de zon in kijken snap ik het nog...
Dat dan weer nietEn in je Golfje ook?
Moet je wel mijn hele zin citeren, want ik gaf 8n het vervolg van de zin aan dat het niet uitmaakt tegen wie want Dortmund is thuis de laatste weken ijzersterk…Ik word sowieso moe van mensen die maar wat in de ruimte lullen.