1. Bundesliga

JMD

Well-known member
Nou, opnieuw krijgt DOrtmund de kans om het af te maken. 3 weken terug raakten ze compleet in paniek, nu met nog 2 duels moet dat beter gaan. Morgen bij Augsburg wordt de lastige pot, volgende week thuis tegen geen idee wie moet normaal gesproken een formaliteit zijn, thuis zijn ze de laatste weken ijzersterk.

Union verloor en zo is Freiburg ineens weer in de race voor het laatste CL-ticket. Hertha is definitief gedegradeerd en Hoffenheim boekte een zeer belangrijke zege, degradatie en playoff is nu wel zo goed als zeker afgewend.
 

ALenstra

Well-known member
Ze beseffen in Dortmund toch wel dat ze het nu kunnen afmaken? Augsburg uit en Mainz thuis zou moeten kunnen.
 

gevegt

Well-known member
Het is wel weer duidelijk dat je met honderden miljoenen in een club pompen geen garantie is voor meedoen in de BL.
Daar ben ik toch wel blij mee.
 

Miramar

Well-known member
Het is wel weer duidelijk dat je met honderden miljoenen in een club pompen geen garantie is voor meedoen in de BL.
Daar ben ik toch wel blij mee.
Als je er opgehypte spelers van Ajax van haalt is het weggegooid geld. De meesten falen buiten de Nederlandse grenzen.
 

JMD

Well-known member
Ik word sowieso moe van mensen die maar wat in de ruimte lullen.
Moet je wel mijn hele zin citeren, want ik gaf 8n het vervolg van de zin aan dat het niet uitmaakt tegen wie want Dortmund is thuis de laatste weken ijzersterk…
 
Bovenaan