1/8 Finale

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bizar verloop van de wedstrijd zo. Het zal ongetwijfeld veel gaan over de afgekeurde 0-2, maar nadat die alsnog viel mag Egypte het zichzelf toch vooral verwijten dat ze het nog weg hebben gegeven.

erka

Well-known member
Na die 0-2 was er nog tijd zat en je weet gewoon dat als ze snel 1-2 maken dat het dan gaat kantelen en dat gebeurde ook.

Batigoal

Well-known member
Tsja weet je, van mij hoeft het niet, maar als je die van Egypte afkeurt voor een lichte overtreding, dan moest je die goal van Argentinië natuurlijk ook afkeuren.

Maar goed, Egypte ook wel compleet door de hoeven gezakt.

erka

Well-known member
Ach, PSV, Ajax en Feyenoord krijgen zo'n moment ook altijd mee tegen de rest van de Eredivisie en Argentinië idem dito op het WK.
De bonus van de grote clubs en landen.

Raul

Well-known member
Vargentinië ontsnapt weer, en zo zuur voor Egypte, hun derde goal werd afgekeurd om minimaal contact, terwijl een bijna identieke Messi-goal tegen Oostenrijk bleef staan. Zó ver komen met deze selectie en zó eruit gaan: verschrikkelijk.

Straks 22:00 Zwitserland – Colombia, winnaar treft zaterdag Argentinië (best interessant dacht ik zo). Eindelijk geen nachtwedstrijd, dus eindelijk kan ik Colombia eens negentig minuten zien. Ongeslagen, groepswinnaar boven Portugal, één tegengoal: taaie ploeg.

erka

Well-known member
Klopt, valt tegen ook qua wedstrijd als geheel. Beide ploegen houden elkaar in balans.
Geen leuke wedstrijd om te zien.

Bovenaan