1/4 Finale

JMD

Well-known member
Als Engeland wint wordt het NAW Argentinië Engeland. Een van de historische figuren uit een eerdere Argentinië Engeland is vandaag overleden: rattin, hij werd 89.

In 1966 werd hij uit het veld gestuurd bij het duel tussen Argentinië en Engeland, maar hij wilde het veld niet af, omdat (zo zei hij) hij de scheidsrechter kreitlein niet begreep. Dit incident leidde tot invoering van gele en rode kaarten, een uitvinding van Engelsman Ken Aston, die naar eigen zeggen het idee kreeg toen hij op weg naar huis een stoplicht zag…

Overigens een mooie naam voor een scheidsrechter: kreitlein…

BlauwVinger

Well-known member
Ik kan geen weerstand meer bieden aan de paranoia die zich inmiddels van mij meester heeft gemaakt. Het ontfutselen van de bal aan Kane zou met terugwerkende kracht in Argentinië's voordeel beslecht zijn van die onuitstaanbare pampa-gnoom met zijn FIFA-cordon sanitaire en zou de wonderschone treffer van Noorwegen alsnog zijn afgekeurd.

Het euforische genot na een treffer is ingewisseld voor VAR-frustratie.

Overigens ben ik van mening dat een speler pas buitenspel staat als zijn hele lichaam buitenspel staat. Het doelpunt van Kane telt dus en het staat dus 1-2.

Ik schrijf dit overigens klapwiekend van de alcohol om niet de toorn van de zwakstroomleerling te wekken en getroffen te worden door een bliksemschicht. Plop.

JFK

Well-known member
Ik kan geen weerstand meer bieden aan de paranoia die zich inmiddels van mij meester heeft gemaakt. Het ontfutselen van de bal aan Kane zou met terugwerkende kracht in Argentinië's voordeel beslecht zijn van die onuitstaanbare pampa-gnoom met zijn FIFA-cordon sanitaire en zou de wonderschone treffer van Noorwegen alsnog zijn afgekeurd.

Overigens ben ik van mening dat een speler pas buitenspel staat als zijn hele lichaam buitenspel staat. Het doelpunt van Kane telt dus en het staat dus 1-2.

Ik schrijf dit overigens klapwiekend van de alcohol om niet de toorn van de zwakstroomleerling te wekken en getroffen te worden door een bliksemschicht. Plop.
Plop!

Eef de Kip

Well-known member

Om de grote filosoof g te citeren “korter”.

Bovenaan