Eef de Kip
Well-known member
Het scheelt ook dat die Engelsen er weer ouderwets weinig van bakken
Sorloth zal zo wel - terecht - helemaal de tyfus worden gescholden in de kleedkamer
Plop!Ik kan geen weerstand meer bieden aan de paranoia die zich inmiddels van mij meester heeft gemaakt. Het ontfutselen van de bal aan Kane zou met terugwerkende kracht in Argentinië's voordeel beslecht zijn van die onuitstaanbare pampa-gnoom met zijn FIFA-cordon sanitaire en zou de wonderschone treffer van Noorwegen alsnog zijn afgekeurd.
Het euforische genot na een treffer is ingewisseld voor VAR-frustratie.
Overigens ben ik van mening dat een speler pas buitenspel staat als zijn hele lichaam buitenspel staat. Het doelpunt van Kane telt dus en het staat dus 1-2.
Ik schrijf dit overigens klapwiekend van de alcohol om niet de toorn van de zwakstroomleerling te wekken en getroffen te worden door een bliksemschicht. Plop.
Om de grote filosoof g te citeren “korter”.Ik kan geen weerstand meer bieden aan de paranoia die zich inmiddels van mij meester heeft gemaakt. Het ontfutselen van de bal aan Kane zou met terugwerkende kracht in Argentinië's voordeel beslecht zijn van die onuitstaanbare pampa-gnoom met zijn FIFA-cordon sanitaire en zou de wonderschone treffer van Noorwegen alsnog zijn afgekeurd.
Het euforische genot na een treffer is ingewisseld voor VAR-frustratie.
Overigens ben ik van mening dat een speler pas buitenspel staat als zijn hele lichaam buitenspel staat. Het doelpunt van Kane telt dus en het staat dus 1-2.
Ik schrijf dit overigens klapwiekend van de alcohol om niet de toorn van de zwakstroomleerling te wekken en getroffen te worden door een bliksemschicht. Plop.
👍Om de grote filosoof g te citeren “korter”.
Eens.Overigens ben ik van mening dat een speler pas buitenspel staat als zijn hele lichaam buitenspel staat. Het doelpunt van Kane telt dus en het staat dus 1-2.