1/16 Finale

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Zonde, was de WK stunt aller tijden geweest. Maar ook nu nog een super prestatie. Voorlopig even niks meer over “kleintjes” die niks op een WK te zoeken hebben.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Colombia 1-0 voor, ik ga te bedde. Zie de rest vanmiddag wel bij mijn Belgenvrienden.

For the spirit of Abubakari Yakubu nog snel een HUP GHANA!

Oeh, bijna 2-0 Luis Diaz…

erka

Well-known member
Ik had me voorgenomen om Argentinie-Kaapverdie helemaal te kijken maar na de 1-0 van Messi ben ik naar bed gegaan want te slaperig.

Whatamistaketomake :(

Batigoal

Well-known member
Gewoon (bijna) alles in de re-live kijken. Alleen even opletten dat je geen notificaties of appjes krijgt die uitslagen verklappen.

Mooie pot zeg! Kaapverdië mag trots zijn op zichzelf. Wat een geweldig toernooi hebben zij gespeeld.

Argentinië is wel heel erg afhankelijk van Messi. Hij is natuurlijk hun beste speler, maar meer nog dan het vorige WK komt de rest van het team amper voor in het aanvalsspel. Lautaro en Julian Alvarez vallen erg tegen tot nu toe. Dat kan ze weleens gaan opbreken.

Colombia-Ghana was helaas niet zoveel, maar Colombia gaat wel verdiend door. Je hebt het gevoel dat daar meer in zit dan ze tot nu toe laten zien.

• Leuk
Waarderingen: U.G.

JMD

Well-known member
Ja, dat lukt mij ook niet. Sowieso ben ik een groot sportliefhebber maar vind ik re-live kijken echt helemaal niks. Dan kijk ik liever de samenvatting.

Batigoal

Well-known member
Nou ja, het liefst kijk ik ook live, maar voor wedstrijden zoals Argentinië-Kaapverdië waarvoor ik geen voorbeschouwing hoef te zien om in de sfeer te komen vind ik dat niet zo belangrijk.

JMD

Well-known member
Voorbeschouwingen kunnen me altijd gestolen worden (ook als ik live kijk), maar ik kan gewoon echt niet 2 uur lang een sportwedstrijd kijken waarvan ik weet dat het niet live is...

Bovenaan