1/16 Finale

Batigoal

Well-known member
Dat lukt mij dus niet he, eerder slapen. Nachtmens. Zou wel kunnen opblijven maar moet morgen ook werken, dus helaas.
Ik ga morgenochtend veel vroeger opstaan en dan in de re-live kijken zonder de uitslag te weten. Eigenlijk wel prima, ook nog de nodige uren pakken.

Maar oh wat zuur voor Japan zo in blessuretijd, maar niet onverdiend. Wel een goeie wedstrijd van keeper Suzuki.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ik werk morgen vanuit huis, dus ik pak 'm live mee vannacht. Re-live is geen optie, morgen de kinderen naar school en dan weet het hele schoolplein al de score.

De NOS zend de wedstrijd morgen in z'n geheel nog een keer uit. Maar wel pas om 09:00, daar heb je dan nier veel aan als je moet werken.

stc

Well-known member
Ik ga zeker de wedstrijd vannacht niet kijken. Ook niet naar de samenvatting of re-live. Ik zie morgen wel wat de uitslag is.

de waan

Well-known member
Ik ga morgenochtend veel vroeger opstaan en dan in de re-live kijken zonder de uitslag te weten. Eigenlijk wel prima, ook nog de nodige uren pakken.
Ik ga ook proberen om 8 uur op te staan en dan terugkijken. En dat voelt voor mij al een soort middenin de nacht.

Bovenaan