Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Inmiddels hebben Berghem Sport, RVU, SV United, WDZ, SPV en Heythuysen een telefoontje gehad, zij promoveren wel.
Is alleen nog de vraag of de plek die openvalt door de samenwerking tussen RKVVL/Polaris en SCM ook wordt ingevuld.
Niet overdrijven, afgelopen seizoen was het maar 107%;
https://twitter.com/KieranMaguire/st...079874/photo/1
En in 2016/17 zelfs maar 99,8%!
https://twitter.com/KieranMaguire/st...220545/photo/4
Niet voor niets wordt de play-off finale van de Championship de wedstrijd met de hoogste financiele...
Ik vind het een mooi sociaal experiment. Als die demonstratie geen piek qua besmettingen oplevert dan is het ook niet nodig om voetbal zonder publiek te spelen.
De grote clubs in de top die profclubje spelen zijn veelal van oorsprong zaterdagclubs.
Maar dat op Hoofdklasse en 1e klasse het niveauverschil heel groot zou zijn waag ik nogal te betwijfelen.
En zolang ze niet op regelmatige basis tegen elkaar gaan spelen zullen we het ook nooit weten.
Natuurlijk, maar daar heb ik ook rekening mee gehouden.
Het gaat mis bij het berekenen van het aantal plekken. De KNVB kwam tot 9 maar het moeten er 11 zijn in de eerste klasse.
Het prutswerk van de KNVB en de gevolgen.
Foutief ingedeeld t/m de 3e klasse;
Quick'20 (Hoofdklasse)
Rigtersbleek (1e Klasse)
RKPVV (3e Klasse)
Voor het opvullen van de plek in de Hoofdklasse komt als eerste Alverna in aanmerking maar die schijnen sowieso geen verzoek te hebben ingediend...
Nee, Hillegom is en was een West 1 club.
Alleen hebben ze afgelopen seizoen gespeeld in een west2 competitie.
De benoemde districten zijn enkel die waartoe de club behoort en hebben geen relatie tot de indeling voor komend seizoen.
Wat een prutswerk is dit.
Ik zie bijvoorbeeld Rigtersbleek nog staan.
De fusie tussen SVN en Sylvia is niet verwerkt.
RKPVV staat er nog gewoon tussen, die worden opgeheven per 1 juni.
Volgens N-O wordt het niveauverschil in de hogere klassen nog weer veel groter. Naast het feit dat hij nog steeds bezig is om daar fatsoenlijk bewijs voor te verzamelen is het helemaal nergens op gebaseerd. Het aantal clubs dat op zondag naar de 1e klasse promoveert is maar een paar hoger dan op...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.