Je hoopte dat het moeilijk zou worden? Ik niet, doe maar lekker makkelijk. (jij vast ook, zult wel verwacht ipv gehoopt bedoelt hebben:D) Al die spanning, van mij hoeft het niet.
Zat me blauw te ergeren aan de fase na de afgekeurde 4-0, werd het zowaar nog even een beetje spannend.
Dolberg heeft...