Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Helpman verloor zijn koppositie, het werd 1-3. Ze hebben nu 11 verliespunten meer dan Roden, dus de titel kunnen ze denk ik wel vergeten.
In 1F won GRC met 1-2 bij FVC en daarmee slaan ze een gat van zes punten met nummer 12 Stadspark. Die verloren thuis met 4-1 van Emmen. Volgende week...
Geen voetbal maar de voorronde van kunstbende (waar mijn dochter de landelijke finale haalde bij theater!!! TROTS!).
Miste ik een spektakel tussen PKC'83 en Broekster Boys, 3-4. Zo'n beetje 9 van de 14 clubs in 1E spelen tegen degradatie, PKC'83 staat nog maar 2 punten boven de streep.
VVG...
Zew lieten het maandag toch lopen zodat ze niet op de Toekomst kampioen zouden worden maar in eigen huis? Of willen ze nu toch liever tegen de regerend kampioen de titel binnen slepen? Op deze manier gaat dat trouwens ook niet gebeuren.
Telstar-Cambuur 6-0?
1. Verspeelt Ajax of PSV (of beide) punten bij Willem II of Vitesse? Nee
2. Pakt NAC uit bij Heracles 1 of meer punten? Ja
3. Hoeveel thuisclubs winnen dit weekend? 3
4. Hoeveel doelpunten maakt de regio noord (Heerenveen, Groningen, Emmen dus)dit weekend samen? 6
5. Hoeveel punten pakt het trio...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.