Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Veel spelers en de paal is toch een raar argument?
Ik begreep dat het systeem geen verbinding kon krijgen met het horloge van de arbiter die pas in de rust het signaal ontving.
Ik zie het probleem van de zondagavond duels niet echt. Met een beetje planning speelt iedere club 1 keer thuis en 1 keer uit om 20:00 op zondag.
Zolang dat geen Fortuna v Groningen is of AZ v Twente is de reistijd heel beperkt en is iedere uitsupporter ruim voor middernacht weer in zijn bedje...
Toch even nog gezocht maar ik heb in de nieuwsberichten bij Groene Ster geen nieuweling uit de Randstad kunnen vinden. Ze hebben een van de beste websites qua nieuws dus dat wordt Groene Ster 2 neem ik aan.
Ze hebben er ook een heel stuk over geschreven en ook echt een goed stuk waarbij duidelijk blijkt dat ze wel op de hoogte waren.
Ze zijn enkel van mening dat de klassen niet vergeleken kunnen worden vanwege een andere kwaliteitsniveau en een andere dynamiek.
De BeNe-Liga is deze week weer eventjes in het nieuws. Op VI natuurlijk zeer positieve verhalen maar Sporza heeft ook dit;
https://sporza.be/nl/2020/06/16/voor-en-tegen-de-beneliga-1-1-wordt-geen-3-maar-wel-2-3~1592294125129/
Met daarin dit citaat;
Maar dit werd in januari gezegd;
Ik zag onder andere een stuk van bekende redacteur van De Gelderlander die niet bekend staat om factchecking...
Vanavond eens broeden op een indeling :)
Ik betwijfel of er voor die klassen uberhaupt iets bestaat als een conceptindeling. Volgens mij drukt de KNVB op een knop en komt er een indeling uit en dat is het dan.
Je weet zelf ook wel dat de knip&plak media elkaar tegenwoordig snel overneemt. Ik sluit echt niet uit dat iemand van een van...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.