Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De laatste weken weer genoeg zogenaamde specialisten, kenners en weet ik veel wie voorbij zien komen in alle media. Dat de rest van de wereld dat nog niet heeft opgemerkt is een schande ...
Wellicht nog iets waar we tegen kunnen demonstreren?
http://www.ad.nl/den-haag/demonstranten-lappen-coronamaatregelen-aan-laars-tijdens-protest-tegen-lockdown~a7421c5f/?fbclid=IwAR2N4WCR-5EXB01kj6VrwSYt3xAOeJ6OcAslAJr7_LIIuRqNNkZMxrpd2Go
Heerlijk rustig, lekker even met de meiden naar buiten geweest. Even stukje rijden was ook wel weer fijn, de achtertuin wordt immers ook saai. Heerlijk weekend wat het weer betreft, het voelt als een normale lente :duim:
Jeroen Krabbe is de nieuwe buurman van gevegt: https://www.ad.nl/dossier-nlblijftth...-was~a5db9fce/
... of zijn Jeroen en gevegt gewoon dezelfde persoon?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.