Tja, vanaf het begin al geen goed huwelijk eigenlijk. Genoeg scepsis bij zijn aanstelling, wat logisch is aangezien hij 0,0 ervaring heeft met het niveau waarop Ajax hoort te acteren. Tel daarbij op dat het nu niet bepaald de makkelijkste situatie is om te starten als trainer (in 2 seizoenen...