Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Buitenlands nieuws

    Je drukt je zacht uit. De link naar de telegraaf werkt niet,ik neem aan dat het gaat over de manier waarop ICE deze week een inval deed en mensen waarvan men vermoedde dat ze illegaal zijn oppakte en vasthield. De kinderen van die mensen kwamen na schooltijd voor een dichte deur en hadden geen...
  2. Abubakari

    FC Barcelona - el millor club del m?n

    Ja, dan worden ze misschien ook eens kampioen en winnen ze misschien een keer van Real Madrid.
  3. Abubakari

    Eredivisie ronde 2

    De verontwaardiging bij Groningen zit hem er ook en misschien wel vooral in dat het vorige week bij Emmen-Groningen met geel afgedaan werd toen een Emmen speler dit deed.
  4. Abubakari

    Eredivisie ronde 2

    Nou, smerig is natuurlijk dikke onzin. Smerig is als je iemand een rotschop verkoopt, dit was een tikje van niks. Ik heb het terug gezien, ik had geel gegeven, maar volgens de letter van de wet kun je rood geven wegens natrappen, dus vooral dom van Lundqvist. En dat geldt ook voor Te Wierik...
  5. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    3-2 voor in de kraker om de titel tegen zwammy.
  6. Abubakari

    Eredivisie ronde 2

    Zo'n licht overtredinkje op het middenveld is wat mij betreft gewoon geel. Als ik dat vergelijk met die kamikaze actie gister bij Roda JC, daar werd geel voor gegeven. Maar goed, vooral jammer voor de wedstrijd, dit.
  7. Abubakari

    Eredivisie ronde 2

    Die eerste vind ik een lachertje, was die tweede wel terecht? Het is hier ondertussen gezellig op de tribune, Bax maakt hier geen vrienden om het zwak uit te drukken.
  8. Abubakari

    Eredivisie ronde 2

    Leek een perfecte sliding in het stadion, maar niet dus?
  9. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Wat is 3-1 geworden?
  10. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Omdat jij je zweterige handjes dicht knijpt dat het niet 3-1 bleef.
  11. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Die getatoe?erde baardaap van Sparta voorkomt in de 90' minuut een 3-1 voorsprong in de kraker tegen zwammy. Wel mooi om te zien dat we gelijk al de veel betere zijn.
  12. Abubakari

    KKD Speelronde 1

    Wat vond je van Stevens bij de 2-0 Bernardo? En die scheids bij Roda-Almere, staat er met de neus bovenop en geeft geel ipv donkerrood. Wat Scherpen betreft, die vond ik vorig seizoen ook al niet heel goed, best veel fouten, maar schijnbaar zien ze bij Ajax nog genoeg ontwikkeling in hem. Ik...
  13. Abubakari

    KKD Speelronde 1

    Fox zendt het gewoon uit hoor, Graafschap-Cambuur live op het open net, samenvattingen op het abonnee deel.
  14. Abubakari

    KKD Speelronde 1

    Zo te zien niet.
  15. Abubakari

    Europa League 2019-2020

    Stam heeft dus nog krediet waardoor dat soort onzin hem vergeven wordt. Kom op zeg, Sparta thuis moet je gewoon winnen, dan na afloop met zulke teksten komen, ik weet niet hoor. @ atriedes, je kunt ook tweede worden. En wat Pascallo zegt.
  16. Abubakari

    Europa League 2019-2020

    Ja, bij Studio Sport na de samenvatting.
  17. Abubakari

    Europa League 2019-2020

    Als Feyenoord geen derde wordt moeten ze zich doodschamen. Ik bedoel meer de overgang van vrij negatief naar vrij positief (blij met een plekje bij de eerste 5 daargelaten). Benieuwd wat er over Gio gezegd was als hij zondag had gezegd dat je nu eenmaal niet moet verwachten dat Feyenoord thuis...
  18. Abubakari

    Europa League 2019-2020

    Nou nou wat een optimisme ineens. De hele voorbereiding en belabberde start op slag verdwenen na een zege op Tblisi?
  19. Abubakari

    Europa League 2019-2020

    Gijp in een deuk om de 3-0. :D
Bovenaan