Met Lisandro Martinez, Tagliafico, Kik Pierie, Daley Sinkgraven en Daley Blind in de selectie geloof ik er niks van dat Ajax zich zou hebben gemeld voor nog een speler die linksback kan spelen en die bij een directe concurrent onder contract staat. Anders had dat wel groot in de krant gestaan...