Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als de doelman de bal met de hand raakt is het nooit een strafschop natuurlijk, want dat is pas strafbaar buiten de 16 meter, of bij een terugspeelbal, maar dan wordt het een indirecte vrije trap en geen strafschop.
In deze tijden moet je dergelijke opmerkingen gewoon niet maken. Dan krijg je half Nederland op je dak. Zeg gewoon dat je niemand op voorhand niemand uitsluit, maar dat er op dit moment geen vrouwelijke trainer in beeld is.
Ze maken er 5 poules van 8 van. Neem aan dat ze niet meteen alle topclubs in 1 poule donderen en dat er 1 of ander moment komt dat de beste ploegen uit die 5 poules bij elkaar komen. Dan kom je ook mindere goden tegen in de eerste poulefase, of gooien we de 8 amateurploegen in 1 poule?
Als ze met nieuwe straatnamen naar dat soort onderwerpen willen kijken is daar niks mis mee wat mij betreft. Je moet echter niet zomaar straatnamen gaan wijzigen. De Witte de Withstraat of de Jan Evertsenstraat heten nu eenmaal al meer dan 100 jaar zo.
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/07/01/meer-asielzoekers-verdacht-van-strafbare-feiten-a3965684
Meneer Harbers was nog meer dan duizend misdrijven waarvan asielzoekers verdacht werden in zijn brief van een maand geleden vergeten.:D
De Nederlands scheidsrechters als VAR maken reclame voor zichzelf. Eerst al natuurlijk Makkelie met die penalty die over moest op het WK bij de vrouwen. Nu vergeten Nijhuis en Kamphuis als VAR een zuivere rode kaart door te geven in de EK u21 finale.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.