Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Maar die hebben Kalezic als trainer, die gaat een waterdichte muur bouwen want die zit vol rancune.
Daar komt ook nog bij dat ze bij MVV allemaal 117x beter worden als ze tegen Roda spelen, derbymentaliteit lijkt weg te zijn aan de goede kant van Limburg.
Roda is gestopt met fatsoenlijk spelen sinds er geen publiek meer mag zijn. Het is te hopen dat ze voordat er weer publiek binnen mag nog een potje weten te winnen.
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/759742/De-XL-coronateststraat-in-Groningen-is-geopend-zo-ziet-ie-eruit
De eerste snelteststraat openen in een regio waar er heel weinig besmettingen zijn 🤷♀️
Arjen Lubach haakte daar gisteren ook nog even scherp op in. Twee weken nar het openbaren van de routekaart met heldere maatregelen zijn er weer maatregelen ingevoerd die zwalken tussen verschillende routes of helemaal niet op die kaart staan.
Ik ben best wel verbaasd over deze forse dalingen, zeker de ziekhuisbedden gaan echt ongelofelijk snel.
Overigens zijn Groningen en Friesland niet teruggezet in risiconiveau omdat de situatie in de randstad nog te ernstig was.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.