Gelul, dan had ie ook rood aan die keeper gegeven.
Alle 3 de strafschoppen kun je geven, dt zijn wel penalty's die Ajax in het verleden tegen kreeg, nu krijg je ze mee.Ze zijn hooguit wat slimmer dan PAOK geweest.
Zo te zien een Voetbalpimeur berichtje, een niet gegeven vrije trap is eigenlijk...