Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Hoofdklasse A zondag 2019/20

    En 5 goals in een BQ1887 wedstrijd, wel verloren. Maar een mooie stunt van MSC dus.
  2. Abubakari

    District Noord

    Twee beker potjes, eerst VVK-Mamio, vijfde tegen vierde klasse, makje 0-3 voor Mamio. aarna nog een stadsderby, Stadspark tegen the Knickerbockers, eerste vs tweede klasse, 2-1 waarmee TKB iets te weinig kreeg. Balen dat ik bij het twijfelen welke 5 uur wedstrijd ik zou kiezen niet voor...
  3. Abubakari

    Tweede divisie 2019/20

    Maar mooie start toch, of had je wel een punt of 4 verwacht na deze 3 wedstrijden?
  4. Abubakari

    EURO 2021

    Je kunt het Andorra niet kwalijk nemen dat ze VVV Venlo voetbal gaan spelen op bezoek bij Turkije. Maar gezien de enorme opmars van het Andorrese voetbal zou het mij niet verbazen mocht Andorra de betere ploeg geweest zijn en onverdiend verloren hebben. Tadic had 2 assists.
  5. Abubakari

    EURO 2021

    In Turkije zullen ze vast niet het Armeense volkslied in plaats van het Andorrese gespeeld hebben. Drama in Turkije, Andorra houdt 89 minuten stand en dan valt de 1-0 toch nog.
  6. Abubakari

    EURO2020: "Het Volksparkstadion is van Oranje" ... en Estland ook.

    Duitse humor, het blijft behelpen.
  7. Abubakari

    EURO2020: "Het Volksparkstadion is van Oranje" ... en Estland ook.

    De Duitsers vinden het een dikverdiende zege en zeggen dat met een var die penalty waarschijnlijk niet gegeven was.
  8. Abubakari

    EURO2020: "Het Volksparkstadion is van Oranje" ... en Estland ook.

    Nou, volgens mij speelse oranje voor rust ook al op de aanval, Duitsland heeft continu countervoetbal willen spelen. Niet handig als je achterste linie verreweg je zwakste is. Verder is dit wat mij betreft wel ongeveer net zo mooi als Real uit of Juve uit. Winnen in Duitsland heb ik nog niet...
  9. Abubakari

    EURO2020: "Het Volksparkstadion is van Oranje" ... en Estland ook.

    JAAAAAAAHHHHH!!!! 2-4!!!!!!!!! SUPERHELDEN
  10. Abubakari

    EURO2020: "Het Volksparkstadion is van Oranje" ... en Estland ook.

    Maar slechts 1-0, kortom we gaan gewoon winnen.
  11. Abubakari

    EURO2020: "Het Volksparkstadion is van Oranje" ... en Estland ook.

    Alle wedstrijden winnen moeten ze eerst nog maar eens doen.
  12. Abubakari

    EURO2020: "Het Volksparkstadion is van Oranje" ... en Estland ook.

    Of we winnen vanavond gewoon weer in Hamburg.
  13. Abubakari

    EURO2020: "Het Volksparkstadion is van Oranje" ... en Estland ook.

    En Noord Ierland stunt daarna thuis tegen Duitsland...
  14. Abubakari

    Last Man Standing

    Ik hoop ook dat ik er gelijk uit lig, psv gekozen.
  15. Abubakari

    Last Man Standing

    Te laat, ik lig er dankzij Groningen alweer uit.
  16. Abubakari

    Voetbal op TV

    Neem je een stadionliedje nu niet wat te serieus?
  17. Abubakari

    Speelronde 5

    Ze zijn wel beide tegelijk van DVK verdwenen, maar ik dacht dat dat was omdat het te goed ging met Ajax.
  18. Abubakari

    Speelronde 5

    Ze is dus aan die Roda supporter uit de sq tijd blijven plakken zo te lezen. Hoe heette die ook weer? En waarschijnlijk de eerste en enige forum romance, waar sq en DVK allemaal wel niet goed voor is.
  19. Abubakari

    Opmerkelijk voetbalnieuws

    Jou di ?f.
  20. Abubakari

    Andere buitenlandse competities

    Ik zag het, thuis van Rio Ave verloren en van 1 naar 5 gezakt. Nog een beetje blij met de EL loting?
Bovenaan