Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Propper is een compleet ander type dan van de Beek. Zou erg vreemd zijn als je bij een vervanger van buiten bij hem zou uitkomen. Sowieso zit Ajax wel goed qua spelers voorin. Je kan Tadic er neerzetten, of Ziyech of Promes. Al zijn ook dit natuurlijk andere type spelers dan Donny.
Hangt van de situatie en omstandigheden af. Het is niet per definitie een ja of een nee. Nu zal het in Duitsland doorgaans een ja zijn.
Daar wordt een dubbele standaard gehanteerd. Want in Catalonie en Frankrijk is het schijnbaar wel toegestaan door de regeringen om op de eigen burgers in te...
FCSB is gewoon door hoor. Ze verloren thuis met 2-3 van Alashkert, maar uit hadden ze al met 0-3 gewonnen, waardoor ze gewoon in de volgende ronde staan.
Totdat de uitkomsten van het democratische proces hem niet aanstaan.
Misschien moet ie nog maar een keer als een volksmenner op een plein gaan staan schreeuwen en zich met de interne aangelegenheden van een land waar hij niks mee te maken heeft gaan bemoeien.
Meneer Verhofstadt heeft zelf een...
Van FC Utrecht verwachten wij dat ze hun Eredivisieniveau halen. Als je er dan zoals een paar jaar geleden uitvliegt tegen Zenit in de playoffronde zal je niemand horen. Echter als je je laat verrassen
door een club die in de Eredivisie zou degraderen is dat een schande. Dit overkomt de 5e...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.