Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Districtsbeker 2019-2020

    Er zitten zo te zien alleen nog Drentse clubs in de beker. Maar eens even kijken wat de Groningse club geloot hebben. En die uut Dokkum fansels.
  2. Abubakari

    Speelronde 7, met de topper PSV - Ajax

    Ja, zit ook niet op de bank. Was niet geheel fit de laatste weken, vandaar.
  3. Abubakari

    Speelronde 7, met de topper PSV - Ajax

    Vind ik ook, die had gewoon al in de basis moeten staan.
  4. Abubakari

    Speelronde 7, met de topper PSV - Ajax

    Rommelig bij Ajax-Fortuna, ook nog weinig kansen. Zowaar bijna 0-1.
  5. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Moet ik ook nog hopen dat Feyenoord-AZ niet gelijk eindigt, 1-1 is verlies voor mij, ander gelijkspel eindigt ook onze wedstrijd gelijk, winnaar bij feyaz, dan win ik.
  6. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Nieuwe voorspelling telt hier niet. Je mag tijdens een wedstrijd geen veranderingen doen dus mazzeltje voor Maasveld.
  7. Abubakari

    Speelronde 7, met de topper PSV - Ajax

    Groningen is ook een vrij matige ploeg, hoop dezelfde types, weinig creativiteit, nauwelijks scorend vermogen.
  8. Abubakari

    Speelronde 7, met de topper PSV - Ajax

    Troost je met de gedachte dat er wel wat aan zit te komen, vanavond helft je Groningen 019-Heerenveen 019 meegepikt, 3-0 bij rust. Zonder Postema ook nog.
  9. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Ja, nu was het ook zo'n beetje de slotseconde, maar dan nog. Maar goed, de punten zijn hard nodig, dan doe je soms heel rare dingen.
  10. Abubakari

    Speelronde 7, met de topper PSV - Ajax

    Vrijwel elke club gaat naar Eindhoven en Amsterdam met de instelling dat ze toch verliezen.
  11. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Godverdevettekut, Fortuna heeft natuurlijk weer 2-1 bij psvgro. Nou, tel maar var. Blij met een goal van psv, dat het zo ver moet komen.
  12. Abubakari

    Festivals en concerten

    Sebadoh, gister in Vera, soms geweldig, maar soms ook niet. Gister rommelig. Materiaalpech, te lange onderbrekingen bij de wissels tussen Lou en Jason, teveel van de nieuwe plaat die best aardig is, maar niet zo goed als het oude werk en de zang die moeizaam boven de rest uitkwam. Maar in het...
  13. Abubakari

    Het grote Feyenoord transfertopic

    Sjon de Wolluf, die staat laatste met kampioenskandidaat Spakenburg. Ik zeg doen.
  14. Abubakari

    KKD Speelronde 6

    Inderdaad, onnozele actie.
  15. Abubakari

    KKD Speelronde 6

    Wedstrijd met veel balbezit, weinig kansen maar wel een verdiende overwinning. Op basis van een korte samenvatting.
  16. Abubakari

    Last Man Standing

    Zo ver kom ik toch niet.
  17. Abubakari

    Last Man Standing

    Bedankt.
  18. Abubakari

    Last Man Standing

    Ja, vind ik ook gelul, maar sommige Feyenoorders doen net alsof ze daardoor nog echtere en trouwere supporters zijn. Terwijl Feyenoord meestal bij de eerste 3 eindigt en er dus over het geheel gezien meer te juichen valt dan voor fans van de rest in het betaald voetbal.
  19. Abubakari

    Last Man Standing

    Dat zou tof zijn. @Jamel, Feyenoorder ben je niet voor je lol, maar Feyenoord rivaal ben je wel voor je lol.
  20. Abubakari

    Hoofdklasse A zondag 2019/20

    Pas maar op, anders kom ik de volgende keer weer kijken. Vorig seizoen 0-2 tegen Alcides, 0-5 tegen MSC en de beker uitschakeling tegen een derde klasser van Be Quick gezien. Daar komt dan de draak tegen RKWIVHZH van dit seizoen nog bij. Maar dat ze in mijn afwezigheid wel presteren geloof ik...
Bovenaan