Deze was ook aardig, GOMOS (1F) tegen Jubbega (2K) 6-7. Na 60 minuten stond het nog 6-2, Jubbega kreeg bij de stand 6-5 rood, maar scoorde in de laatste 5 minuten nog twee keer.
Of de burenruzie Siddeburen tegen Kloosterburen, 12-0.
Oranje Nassau (1E) heeft na twee wedstrijden pas 1 punt (2-2...