Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
We hebben het hier niet over de junioren maar over de mannen.
Ik heb het even na gekeken maar zwammy en Marinos zijn inderdaad elk jaar kampioen geworden en zijn nog nooit gedegradeerd. Sorry, maar het is zo vanzelfsprekend dat je het bijna vergeet.
Nee hoor, Ziyech schoot op de lat, Martinez op de paal. Dat Valencia ook een aantal kansen mist, okay. Maar dat doen ze zelf. En zoals van Gaal al zei, geluk dwing je af.
Iedereen lijkt te vergeten dat Ajax vorig seizoen ook kansen weg gaf, is gewoon inherent aan de manier van voetballen.
En Alvarez staat een maand in de basis, vorig jaar duurde het ook een tijd voordat iedereen gewend was en toen zaten er zelfs dramatische wedstrijden als PSV en Feyenoord uit...
Ik niet. En er zijn er vast nog wel een aantal die nog nooit gedegradeerd zijn. Pascallo, ook al vanaf dag 1 er bij, ook nog nooit volgens mij.
Even snel gekeken, maar het zou me niet verbazen als Pascallo en ik de enige twee zijn. Best knap omdat we beide vanaf het begin mee doen.
1. Hoe vaak wordt er in de laatste minuut van de wedstrijd gescoord (inclusief blessuretijd, 90+)? 3x
2. Hoeveel directe rode kaarten vallen er deze speelronde? 0
3. Verliest FC Twente opnieuw een wedstrijd in Rotterdam? nee
4. Verkleint Bergwijn de achterstand op Tadic in het assist klassement...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.